تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810511315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین بازی های رایگان Xbox One : گنجینه خلاقیت


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

عناوین Free To Play به شما اجازه می دهند که بدون پرداخت هیچ پولی، به انجام بازی بپردازید و در صورتی که از بازی مورد نظر خوشتان آمد، برای "بهتر بازی کردن" هزینه هایی را پرداخت کنید. مثلا در بازی Dota 2 که مدت هاست در شبکه استیم است، شما می توانید به راحتی و کاملا رایگان، به انجام مسابقات آنلاین بپردازید. اما اگر واقعا از بازی خوشتان آمد یا یک پلیر حرفه ای بودید، می توانید با پرداخت پول، لباس ها و آیتم های ویژه ای را دریافت کنید. در گذشته، این گونه بازی ها برروی پلتفرم های PC و Smart Phone موفقیت تحسین برانگیزی داشته اند و هم اکنون شاهد ورود آن ها به نسل هشتم را هستیم! در این مقاله قصد داریم به بررسی برترین عناوین رایگان Xbox One بپردازیم. پس تا ادامه مطلب همراه ما باشید.

Killer Instinct: انحصاری Xbox One خوش بختانه این عنوان فایتینگ کلاسیک دوباره در صنعت بازی دیده شد، آن هم به صورت Free to Play و در انحصار کنسول Xbox One ! در عنوان Killer Instinct ، مبارزان کاملا رایگان هستند و شما با بازی کردن می توانید دیگر محتویات بازی را از حالت قفل در آورید. یعنی حتی اگر پولی خرج نکنید، چیز خاصی را از دست نمی دهید و نهایت کیفیت و لذت را تجربه خواهید کرد. اما! اگر هزینه کنید و پولی با ارز داخل بازی دریافت کنید، می توانید به محتویات قفل شده زودتر دسترسی یابید. یا حتی یک فصل کامل را جداگانه خریداری کنید. واقعا معامله خوبیست آن هم در مقابل بازی های فایتینگ کپکام که در گذشته ناعادلانه جیب گیمر ها را خالی می کردند!

Project Spark: انحصاری مایکروسافت آیا تا به حال دوست داشته اید که دنیای بازی خود را خودتان بسازید؟! یا مثلا یک بازی جدید در صنعت GAME ایجاد کنید؟!  اگر هنوز این آرزو را در دل دارید، پس هرگز عنوان Project Spark را از دست ندهید! این بازی کاملا رایگان بوده و شما با دانلود آن می توانید هر چه را که دوست دارید، در دنیای خود بسازید و یا حتی ساخته های دیگر کاربران را دانلود کنید. طراحی دنیا و گیم پلی کاملا دست شماست!  البته شایان ذکر است که بدون خرج کردن، دسترسی های شما بسیار محدود هستند. شما با بازی کردن و ساخت و ساز می توانید پول هایی به ارز داخل بازی دریافت کنید ولی سرعت دریافت آن بسیار بسیار پایین است به طوری که مجبورید برای بازی هزینه کنید. حالا برای "چه چیزی" هزینه کنیم؟ مثلا با پرداخت 40$ می توانید یک پک Starter Pack دریافت کرده و مقدار قابل توجهی لوازم و وسایل اولیه دریافت کنید. پول بیشتر می خواهید؟! مایکروسافت بسته های Spark tokens را ارائه می دهد که قیمت آن ها از 5$ شروع شده تا 100$ ادامه دارد. بنابراین این بازی آنطور هم که به نظر می رسد "رایگان" نیست، بلکه با ترغیب شما حتی بیشتر از بازی های معمولی، پول می گیرد! 

Neverwinter: انحصاری مایکروسافت این بازی که دارای سبک MMORPG است، توسط استودیوی Cryptic Studios (سازنده City of Heroes و Star Trek Online) در سال 2013 برای PC و سه ماه پیش برای Xbox One عرضه شد. Neverwinter را می توان از جمله رقیب های سرسخت دو غول MMORPG ، یعنی World of Warcraft و The Elder Scrolls شناخت. در Neverwinter شما می توانید با دوستان خود به کشف و کاوش در دنیایی بسیار زیبا و عاشقانه بپردازید. تمامی محتویات اصلی، کاملا رایگان است. اما شما می توانید با پرداخت پول واقعی (از 5$ تا 200$) در داخل بازی پول و سکه بدست آورید. 

Happy Wars: انحصاری مایکروسافت اگر چندان مشتاق بازی های فانتزی و RPG نیستید، هرگز عنوان Happy Wars را از دست ندهید! Happy Wars یک عنوان رنگارنگ و مالتی پلیر کارتونیست که به شما اجازه می دهد هم به صورت co-op (همکاری با دوستان) و هم به صورت رقابتی به بازی بپردازید. جمله خوبی برای تفسیر این بازی می توان به کار برد: "روی مبل بنشینید و با خانواده خود در این دنیای شاد بازی کنید!" البته می توانید برای بازی خرج هم بکنید. مثلا برای دریافت کارت های Happy Cards یا بسته هایی جهت شخصی سازی کرکتر خود، می توانید از 2$ تا 40$ بپردازید. البته، به یاد داشته باشید، از آنجایی که Happy Wars مخصوص کودکان است، قبل از دادن کنترلر به برادر و خواهر کوچکتر یا اقوام دیگر، حتما تنظیمات مربوط به خرید را قفل کنید. مطمئنا آخرین چیزی که نیاز دارید، یک مشت بسته ناخواسته و شارژ اکانت به باد رفتست!

Pinball FX2: انحصاری مایکروسافت اگر یکی از دوستاران بازی Pinball هستید، حتما Pinball FX2 را تجربه کنید. این بازی توسط Zen Studios ساخته شده و به طرز باور نکردی ای، متنوع است.  زمانی که شما بازی را دانلود کنید، به صورت اتوماتیک به میز بازی فرستاده می شوید و می توانید از آن لذت ببرید. اما اگر یک pingame gamer ـه حرفه ای هستید، مطمئنن در بازی خرج خواهید کرد. اما در چه مواردی؟! مثلا شما با پرداخت 3$ می توانید یک میز مخصوص با طرح The Walking Dead دریافت کنید. یا مثلا پک Avengers Chronicles به ارزش 10$ را خریداری کنید... اما در کل Pinball FX2 یک سرگرمی بسیار جذاب و دوست داشتنی ـست. 

Powerstar Golf: انحصاری مایکروسافت حال و حوصله گلف داری؟ چی؟ زمینه گلف سراغ نداری؟! پس بازی Powerstar Golf رو دانلود کن !  در این بازی، هر چند بیشتر بازی کنید، توپ ها و کلوپ های بیشتری را دریافت کرده و کرکتر خود را به یک حرفه ای واقعی تبدیل می کنید. سپس می توانید به راحتی دوستان خود را به چالش بکشید. اگر شما میل زیادی برای رقابت دارید، بنابراین بهترین گزینه Powerstar Golf است.  هرچقدر که بخواید، می تونید رایگان بازی کنید، امتیاز کسب کنید و ابزار جدیدی بدست آورید. اما خیلی از بخش های بازی پولی هستند به طوری که حتی در مورد Free to Play بودن این بازی نیز انتقاد هایی صورت گرفته! به هر حال می توانید در حالت رایگان از هسته اصلی گیم پلی لذت ببرید. 

Warframe: مالتی پلتفرم عنوان Warframe با سبک شوتر سوم شخص علمی تخیلی، ساخته شده توسط کمپانی Digital Extremes یکی از بهترین بازی های Free To Play در کنسول Xbox One است. در این بازی شما با تیم دوستانتان به مبارزه با دشمن می روید، آن هم کاملا رایگان! البته همانند دیگر بازی های Free To Play یاد شده، شما می توانید در بازی هزینه کنید اما جالب است بدانید که اصلا نیازی نیست. شما هر چقدر که خواستید، می توانید به بازی بپردازید آن هم بدون اینکه سکه ای خرج کنید. اما علاقه مندان می توانند از 5$ تا 150$ برای دستیابی به ارز داخل بازی، خرج کنند.   .....:::::::::در آینده ای نزدیک:::::::::..... Gigantic: انحصاری مایکروسافت

عنوان Giganitc که در سبک شوتر 5 به 5 است در اواخر سال جاری برای Xbox One و Windows 10 عرضه می گردد. گفته شده که این بازی تجربه یک شوتر سریع را ارائه می دهد اما به اندازه ای تنوع دارد که می توان آن را به سبک ها و استایل های مختلف انجام دهید. جالب است بدانید بخش شخصی سازی کرکتر ها، همانند عناوین RPG بسیار متنوع بوده و همیشه بعد از مسابقات، به بازیکنان پاداش می دهد. هم اکنون می توانید تا زمان عرضه بازی نهایی، از نسخه آلفا لذت ببرید. 
Fable Legends: انحصاری مایکروسافت

عنوان Fable Legends در ابتدا قرار بود با قیمت 60$ به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One عرضه گردد اما پس از مدتی، Free To Play شد و برای Windows 10 نیز تایید گردید. سبک بازی co-op RPG است که در دنیای همچون نسخه های پیشین Fable روایت شده و تنها برروی بخش آنلاین تمرکز دارد به طوری که اصلا بخش داستانی در این نسخه وجود ندارد! Fable Legends در پاییز امسال برای Windows 10 و Xbox One عرضه می گردد. کدام یک از بازی های نام برده، مورد علاقه شماست؟!



3 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن