تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820965109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اورا: با سوارز دست خواهم داد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اورا: با سوارز دست خواهم داد
پاتریس اورا، مدافع یوونتوس عنوان کرد که در دیدار امشب، با سوارز دست خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم یوونتوس و بارسلونا، امشب در فینال چمپیونزلیگ در ورزشگاه المپیک شهر برلین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.اورا که در دوران حضورش در منچستریونایتد، به دلیل توهین نژادپرستانه با سوارز درگیری داشت، عنوان کرد که امشب مشکلی با سوارز ندارد و با او دست می‌دهد.

او گفت:" من به عذرخواهی او احتیاجی ندارم. برایم مهم نیست ولی وقتی امشب با او روبرو می‌شوم، با او دست خواهم داد. او هیچگاه دوست من نخواهد بود ولی مشکلی هم با او ندارم. گذشته متعلق به گذشته است. من به رنگ پوستم افتخار می‌کنم و با او دست خواهم داد، مثل دوران منچستر. بازی من مقابل بارسلونا است نه لوئیس سوارز ولی کاری می‌کنم که حضور من را در زمین حس کند. من به قاضی نگفتم که لوئیس سوارز انسان نژادپرستی است. تنها گفتم که در آن لحظه، توهین نژادپرستانه به من کرد. من به دادگاه نرفتم تا بگویم که باید او را مجازات کنید زیرا او نژادپرست است، این را نمی‌دانم زیرا شناخت مناسبی از او ندارم .در آن دیدار تنها خودم را کنترل کردم. یک صدایی دائما در ذهنم می‌آمد "کار احمقانه ای نکن، کار احمقانه ای نکن، کار احمقانه ای نکن، او را مجازات نکن و کار احمقانه ای نکن زیرا افراد زیادی بازی را می‌بینند."




13:17 1394/03/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن