تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820499206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابدینی: مزایده پنجمی در کار نیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عابدینی: مزایده پنجمی در کار نیست




مدیرعامل سابق پرسپولیس اعتقاد دارد به هیچ عنوان مزایده پنجم برای سرخابی ها برگزار نخواهد و پرونده خصوصی شدن این باشگاه بسته شده است.





ورزش سه: امیر عابدینی گفت: اگر شرایط مالی برای برانکو فراهم شود او دوست دارد در پرسپولیس به کارش ادامه بدهد.

زمان دارد می گذرد

من هم با شما موافقم و به هرحال زمان دارد برای پرسپولیس و استقلال از دست می رود. الان زمانی است که باید برنامه مربی ها مورد تایید هیئت مدیره قرار گرفته باشد و دو تیم مشغول بازیکن گرفتن باشند اما این اتفاق نیفتاده است و زمان در حال از دست رفتن است.

تیمی موفق است که بتواند بازیکن جوان خوب بگیرد

در فصل نقل و انتقالات می شود 6 مهره جابجا کرد و اتفاق خاصی در اسکلت تیم ها نمی افتاد. من فکر می کنم تیم هایی می توانند خودشان را جدا کنند که بتوانند بازیکنان جوان از تیم های پایه خودشان و حتی لیگ یک جذب کنند. به هرحال راز موفقیت در هر تیمی گرفتن بازیکنان جوان است تا آنها بتوانند در طول فصل به کار باشگاه شان بیاید.

چرا ستاره ها در پرسپولیس جواب نمی دهند؟

من فکر می کنم مهم گرفتن ستاره نیست بلکه مهم بهره برداری از آن بازیکن است. شما می بینید که در این سال ها ستاره ها زیادی به پرسپولیس آمده اند اما نتوانسته اند بهره وری لازم را داشته باشند. من فکر می کنم مربی ها در پرسپولیس باید بازیکنانی را بگیرند که به کارشان بیایند.

برانکو دوست دارد در پرسپولیس بماند

برانکو دوست دارد در پرسپولیس بماند و این کاملا مشخص است. تنها مشکل او تامین منابع مالی است که به نظرم حقش هم است که نگران مشکلات مالی باشد. من فکر می کنم ظرف یکی دو روز آینده تکلیف باشگاه مشخص می شود و پول هم به همراه آن خواهد آمد.

مزایده پنجمی در کار نیست

من با اطمینان می گویم که مزایده پنجمی در کار نیست و پرونده واگذاری 2 باشگاه به طور کامل بسته شده است. سازمان خصوصی قصد داشت دو باشگاه واگذار شوند ولی عده ای که من نمی دانم چه کسانی هستند نمی خواهند این اتفاق بیفتد.







تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن