تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820540316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس برگزار شد خبرگزاری پانا: دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس با دستور پیگیری مصوبات جلسه گذشته و طرح ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر این استان در محل استانداری فارس برگزار شد .
۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد ساعت 08:16

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، در این جلسه که به ریاست عنایت اله رحیمی مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس و دبیری دکتر مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس برگزار شد هریک از اعضای این ستاد گزارشی از نحوه فعالیت های دستگاه های مطبوعشان در خصوص تعطیلات خردادماه و تابستانی امسال ارائه کردند .
بنابراین گزارش طرح ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر ویژه تابستان 94 با رئوس ده گانه برنامه ها از سوی مدیرکل میراث فرهنگی فارس قرائت و تشریح شد که می توان به برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران ، استخراج و پردازش آمار و اطلاعات ، نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری ، تهیه و تدوین اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان ، همچنین تورهای استان گردی و تورهای خاص و همچنین ایجاد نظام پاسخ گویی مناسب برای گردشگران و مسافران اشاره کرد .
گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس نیز به تشریح تدابیر ویژه ای که برای زائرین حرم مطهر امام خمینی (ره) تدارک دیده اند پرداختند .
شایان ذکر است زائرین استان فارس با 385 دستگاه اتوبوس به مرقد امام راحل اعزام شدند .
همچنین پایگاه های امداد جاده ای استان به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات در این ایام می پردازند که می توان به پیش بینی 5 پایگاه سیار اورژانس در جاده های استان اشاره کرد .
همچنین با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان فارس نیز بسته های فرهنگی شامل ویژه نامه و کتاب بین زائرین مرقد امام توذیع شد و مسابقات قرانی و خاطره نویسی نیز ویژه این زائرین برگزار می شود .
همچنین جاده های استان در این ایام به صورت نامحسوس و محسوس مورد نظارت و بازبینی نیروهای انتظامی قرار دارند و این نهاد در این ایام به صورت آماده باش به ارائه خدما مسافران ورودی استان می پردازند .
همچنین چندین مدرسه در سطح شیراز تجهیز شده اند و با ارائه خدمات مطلوب آماده پذیرائی از گردشگران تابستانی هستند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن