تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820489845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاجر تایلندی میلان را خرید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تاجر تایلندی میلان را خرید




سیلویو برلوسکونی رسما 48 درصد از سهام باشگاه میلان را به بی‌تائچابول تاجر تایلندی فروخت.





خبرگزاری ایسنا: پس از کش و قوس فراوان، 48 درصد از سهام باشگاه میلان به صورت رسمی به بی تائچابول تاجر تایلندی، فروخته شد.

گروه اقتصادی سیلویو برلوسکنی و بی تائچابول در بیانیه‌ای مشترک این خبر را اعلام کردند تا بالاخره یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایتالیا و جهان نیز برای پیشرفت بیشتر به یک تاجر متمول فروخته شود. سرنوشتی که در چند سال گذشته برای تیم‌هایی چون چلسی، منچسترسیتی، آرسنال، پاری سن ژرمن نیز رخ داده است.

تاجر تایلندی بابت خرید این سهام از باشگاه، 480 میلیون یورو باید پرداخت کند. قیمت کلی میلان از سوی برلوسکنی 1 بیلیون یورو اعلام شده است.

سیلویو برلوسکونی پس از فروش 48 درصدی سهام این باشگاه به تاجر تایلندی گفت: قراردادی را امضا کردیم که طی هشت هفته، کمتر از نیمی از سهام میلان فروخته می شود. پس از امضای قرارداد در آن روز، روزی تاریخی فرا خواهد رسید. مهمترین موضوع این بود که اکثریت باشگاه را برای خود نگه داریم. من همیشه به فرزندانم گفته‌ام که تنها دو چیز است که قابل فروش نیست، یکی ویلای آرکوره و دیگری میلان. خانواده من همیشه مالک این باشگاه خواهند بود. از روند انجام توافق خوشحالم.

برلوسکونی درباره سرمربی آینده تیمش و جانشین فیلیپو اینزاگی گفت: مذاکراتی با سینیشا میهایلویچ انجام دادیم ولی هنوز چیزی مشخص نیست و تلاش می کیم در هفته پیش رو سرمربی جدید تیم را انتخاب کنیم.







تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن