تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804082362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو ما را تهدید نکرده / لیست بازیکنان منتشر شده پرسپولیس را تایید نمی کنم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



برانکو ما را تهدید نکرده / لیست بازیکنان منتشر شده پرسپولیس را تایید نمی کنم
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:باشگاه پرسپولیس تا قرارداد بازیکنی نهایی نشود آن را رسانه ای نخواهد کرد.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، محمدحسین نژادفلاح درباره حال و روز باشگاه پرسپولیس در آغاز فصل نقل و انتقالات و تهدید برانکو برای پرداخت مطالباتش صحبت هایی را انجام داد که حاصل آن را در ادامه می خوانید:

*در برخی از رسانه ها عنوان شده برانکو فقط 4 روز به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالباتش فرصت داده است.

در تماس هایی که با برانکو داشتیم هیچ وقت او تاریخ خاصی را مشخص نکرده، البته برانکو ماه هاست که در کنار این تیم بوده و اگر مطالباتش را می خواهد قطعا حقش است. البته نباید بی انصاف باشیم چون او در چند ماه اخیر که در کنار تیم بود حتی ذره ای ابراز نگرانی و ناراحتی نکرد. به وظیفه اش هم تا آخرین لحظه عمل کرد و حالا هم مثل سایر مربیان پولش را می خواهد. ما هم به دلیل بحث واگذاری در چند ماه اخیر انتخاب جذب اسپانسر جدید را نداشتیم و به همین دلیل مطالبات این مربی عقب ماند.

*شما چند روز قبل جلسه ای با سجادی، مسئول جدید اداره سرخابی ها، داشتید آیا قولی برای حل مشکلات مالی به شما داده شد؟

در جلسه ای که با سجادی داشتیم او اطمینان داد تا اواخر هفته آینده مشکلات مالی حل شود و ما هم بتوانیم نسبت به تعهداتمان به ویژه نسبت به برانکو و دستیارانش عمل کنیم. البته در روزهای پیش رو بحث های دیگری هم وجود دارد که شدیدا برای اجرای آنها نیاز مالی خواهیم داشت. برگزاری اردوی خارجی، آغاز فصل نقل و انتقالات، بدهی های معوقه از فصل گذشته و همچنین تیم های پایه چند بحثی است که باید با تزریق بودجه به باشگاه تکلیفش مشخص شود. ما باید بتوانیم برای فصل آینده بازیکنانی را انتخاب کنیم که متناسب با شان پرسپولیس باشند.

*به نظر شما اداره استقلال و پرسپولیس با حضور سجادی نسبت به سال گذشته متفاوت خواهد بود؟

بله، صددرصد. در یک سال اخیر انگیزه و اراده جدی وجود داشت که بحث واگذاری به سرانجام برسد اما حالا که مزایده ها با نداشتن اهلیت خریداران مواجه شده دیگر مثل گذشته دست مسئولان برای گرفتن اسپانسر بسته نخواهد بود. تصور می کنم دیگر مثل گذشته اراده جدی پشت واگذاری نیست و وزارت ورزش می تواند با تجربه ای که از سال گذشته به دست آورده خیلی بهتر سرخابی ها را اداره کند. البته در کل من حضور سجادی به عنوان مسئول اداره سرخابی ها را مثبت می بینم چون نگاه خادم که سال گذشته این مسئولیت را بر عهده داشت به عنوان یک مسئول واگذاری بود اما سجادی سابقه فوتبالی دارد و از نگاه مدیریتی به این دو باشگاه اشراف خواهد داشت.

*در جلسه ای که با سجادی داشتید بحثی درباره رفتن یا ماندن شما مطرح شد؟

درباره خودم صحبت خاصی انجام ندادم، فقط سجادی به من گفت با قدرت به کارت ادامه بده. البته سجادی مصاحبه ای در چند وقت اخیر انجام داده بود که درباره آن هم به من توضیح داد. او گفته بود که باید منتظر تغییرات در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باشید اما نظرش تغییرات کلی نیست و به نظر می رسد قرار است فقط در هیات مدیره ترمیم صورت بگیرد.

*پس اینطور که شما گفتید برانکو حتی در صورت عدم پرداخت مطالباتش در یک هفته آینده باز هم سرمربی پرسپولیس خواهد بود؟

من این را می گویم که اگر از همین حالا نتوانیم از پس مشکلات مالی برآییم معلوم است در فصل نقل و انتقالات موفق عمل نخواهیم کرد. برانکو ما را تهدید نکرده اما باید با خیالی راحت به ایران بیاید و ما هم بتوانیم بازیکنان مد نظرش را جذب کنیم. اما اگر تا یک هفته آینده نتوانیم حتی پول خود برانکو را پرداخت کنیم چطور می خواهیم در فصل نقل و انتقالات موفق باشیم.

*برانکو تا قبل از اینکه ایران را ترک کند لحن تهدیدی نداشت اما برخی می گویند به دلیل ملاقاتش با کی روش قبل از سفر به کرواسی او رفتارهای کی روش را به خودش گرفته و حالا پرسپولیس را تهدید می کند.

من تفاوتی در رفتار برانکو قبل و بعد از سفر ندیدم. حتی تا پای پرواز هم با او رفتم اما هیچ تهدیدی در کار نبود. فکر نمی کنم این مسائل که می گویند ربطی به ملاقات او با کی روش داشته باشد اما من می گویم باید برای دقایقی خودمان را جای برانکو بگذاریم. او چند ماه از خانواده اش دور بوده اما ما حتی نتوانستیم پول بلیت برگشت او را پرداخت کنیم یا اینکه او بدون سوغاتی و دست خالی نزد خانواده اش بازگشت.

*فهرستی در رسانه ها از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود که مربوط به بازیکنان مد نظر برانکو برای فصل آینده بود. شما این فهرست را تایید می کنید؟

من به هیچ وجه آن فهرست منتشر شده را تایید نمی کنم چون ما هنوز به صورت جدی وارد فصل نقل و انتقالات نشده ایم.

*اما باشگاه نفت اعلام کرده به دلیل وجود نام برخی از بازیکنانش در آن فهرست از شما شکایت خواهد کرد.

چطور فهرستی که به تایید ما نرسیده و از سوی باشگاه پرسپولیس نبوده می خواهد باعث شکایت باشگاه نفت شود؟  همانطور که گفتم آن فهرست منتسب به باشگاه ما نیست و فقط در حد گمانه زنی رسانه هاست.

*نام بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی برای حضور در پرسپولیس مطرح شده، آیا مذاکراتی با ملی پوشان مطرح داشته اید؟

همانطور که گفتم ما هنوز وارد مذاکره رسمی و جدی با هیچ بازیکنی نشده ایم. در ضمن این را از همین حالا بگویم که باشگاه پرسپولیس تا قرارداد بازیکنی نهایی نشود آن را رسانه ای نخواهد کرد. به همین دلیل من حضور هیچ بازیکنی را در پرسپولیس نه تایید می کنم نه تکذیب.

*تادئو، بازیکن برزیلی فصل گذشته پرسپولیس اعلام کرده که یک سال دیگر با شما قرارداد دارد و می خواهد در پرسپولیس بماند.

قرار نیست من بگویم کدام بازیکنان می خواهند بروند یا بمانند اما بازیکنی که بعد از این همه بازی فقط توانسته روی یک پنالتی که با لطف سایر بازیکنان به او داده شده گلزنی کند قطعا جایی در پرسپولیس ندارد.

*اعضای هیات مدیره پرسپولیس هم بارها در ماه های گذشته از عدم تعامل شما با هیات مدیره گلایه کرده اند. تا به حال برای اداره امور باشگاه با آنها مشورت کرده اید؟

مشخصا رییس هیات مدیره مسئول برگزاری جلسات  است. اگر هم جلسه ای برگزار می کنند من هم باید دعوت شوم اما تا به حال فقط یک بار این اتفاق افتاده که آن هم آن اوایل بود. اتفاقا من کار شورایی را قبول دارم و اگر دعوت شوم حتما در جلسات هیات مدیره شرکت می کنم. اما متاسفانه برخی از اعضای هیات مدیره فقط در رسانه ها حضور دارند اما برای برگزاری جلسات و کار اجرایی عملا کسی نیست. کاپ 116



۱۵/۰۳/۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن