تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819408909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دسترسي هکرها به اطلاعات شخصي 4 ميليون کارمند فدرال آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۵۸ق.ظ)
دسترسي هکرها به اطلاعات شخصي 4 ميليون کارمند فدرال آمريکا موج - آمريکا اعلام کرد که اطلاعات 4 ميليون کارمند فدرال هک شده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، دولت آمريکا مي‌گويد هکرها به اطلاعات شخصي دست‌کم چهار ميليون نفر از کارمندان فعلي و قبلي در اداره‌هاي فدرال آن کشور دست پيدا کرده‌اند. حمله سايبري گسترده‌اي که احتمال داده شده ريشه در چين داشته باشد.
بر اساس اين گزارش، «دفتر مديرت کارمندي» ايالات متحده گفته است به دليل آنچه رخ داده براي تقريبا 4 ميليون کارمند، اطلاعيه فرستاده خواهد شد.
اين سازمان احتمال آشکار شدن اطلاعات بيشتر در اين مورد را در آينده مطرح کرده است.
دفتر مديريت کارمندي ايالات متحده، مسئوليت تنظيم و کار بر صدها هزار گواهي عدم سوءپيشينه، سوابق و يا اطلاعات امنيتي جويندگان کار و کارمندان را بر عهده دارد.
هنوز مشخص نيست آيا هکرها، به اطلاعات در مورد باراک اوباما، رئيس‌جمهوري، يا ديگر کارمندان و مقام‌هاي ارشد دولت فدرال آمريکا يا مقام‌هاي امنيتي دسترسي پيدا کرده‌اند يا نه.
طي سال‌هاي گذشته اف‌بي‌آي نيز اعلام کرده است کشورهاي چين و روسيه داراي قابليت‌هايي نگران‌کننده براي انجام حمله‌هاي سايبري هستند و به همين دليل پليس فدرال آمريکا در مقابل آنها در حالت آماده‌باش است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن