تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805265862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوريه: اردوغان خيال مي‌کند ترکيه را به نام خودش سند زده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سوريه: "اردوغان خيال مي‌کند ترکيه را به نام خودش سند زده است"
وزير اطلاع‌رساني سوريه اعلام کرد رجب طيب اردوغان، رئيس‌جمهور ترکيه به گونه‌اي رفتار مي‌کند که انگار ترکيه و دستاوردهاي مردم اين کشور، ملک و دارايي شخصي وي است.
به گزارش نامه نیوز، عمران الزعبي افزود اردوغان به گونه اي رفتار مي کند که انگار ترکيه و دستاوردهاي مردم اين کشور ملک و دارايي شخصي وي است. اين ديدگاه و طرز تفکر رييس جمهور ترکيه خطر بزرگي براي مردم اين کشور و به طور کلي براي همه منطقه است.

الزعبي در مصاحبه با شبکه تلويزيوني آلماني « يول تي وي » که به زبان ترکي برنامه پخش مي کند، اظهار داشت: ارتش سوريه و نيروهاي دفاع مردمي پنج سال است که به مبارزه با تروريسم ادامه مي دهند و تاکنون دستاوردهاي زيادي کسب کرده اند. مقاومت دولت و مردم نيز به حد خود يک دستاورد است و پيشروي فقط پيروزي تلقي نمي شود.

اين مقام سوريه درباره ويدئو افشاگرانه اي که روزنامه جمهوريت ترکيه منتشر کرد و در آن لحظه توقيف کاميون هاي حامل سلاح که دولت اردوغان و دستگاه اطلاعاتي آن براي تروريست هاي سوري ارسال کرده بود نشان داده مي شود گفت تنها اين حادثه دست داشتن اردوغان و دولت آن را به مداخله در سوريه و حمايت از تروريست ها ثابت نمي کند بلکه اسناد و مدارک زيادي وجود دارد که دست داشتن دولت ترکيه به قاچاق سلاح براي تروريست هاي سوري و آموزش آنان و تسهيل ورود به خاک سوريه و خريد نفت از قاچاقچي هاي تروريست را نشان مي دهد.

شمار زيادي از تروريست هايي که دستگير شده اند به اين موضوع اذعان کرده اند. سوريه اسناد زيادي که حمايت اردوغان از تروريست هاي سوري را ثابت کند در اختيار دارد و براي شوراي امنيت سازمان ملل ارسال کرده است ولي غربي ها تاکنون نخواسته اند ترکيه را محکوم کنند.

الزعبي خاطرنشان کرد ما مواضع طيف هاي مختلف جامعه ترکيه درقبال سوريه را با توجه ويژه رصد مي کنيم و ما از ملت ترکيه قدرداني مي کنيم. مردم ترکيه و سوريه روابط تاريخي و اجتماعي عميقي دارند و تاکيد مي کنيم نسل کشي که در روستاي اشتبرق در حومه ادلب رخ داد و مردم ترکيه آن را محکوم کردند نخستين جنايت نسل کشي در جسر الشغور که دست اردوغان و مقامات ترکيه به خون قربانيان آن آغشته است نمي باشد.

اردوغان نظاميان و سربازان و وحدت ترکيه را قرباني و فداي جنگ هايي مي کند که به سود اين کشور نيست بلکه در آينده براي آن خطرناک است. بدون ترديد تا زماني که اردوغان با اين تکبر و غرور ترکيه را رهبري کند اين کشور از گزند تهديدات و مخاطرات در آينده مصون نخواهد بود.

خروج برخي از يگان هاي ارتش سوريه از برخي مناطق به دلايل انساني و نظامي باز مي گردد و به معناي عقب نشيني در مقابل گروه هاي تروريستي نيست و کساني که تلاش مي کنند از آن به عنوان امتياز و دستاوردي براي خود تلقي کنند بيانگر ناتواني و ناکامي آنان است. درباره حل سياسي بحران سوريه بايد بگويم که کادر رهبري سوريه و دولت اين کشور از همان آغاز از آشتي و گفتگوي ملي استقبال کرد ولي حقيقت اين است که تروريست ها تنها زبان خشونت را مي فهمند و هيچ مناسبتي با گفتگو ندارند.

منبع : نسيم




۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن