تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس: وصیت‌نامه امام راحل منشور کاری تمام مسئولان قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس:
وصیت‌نامه امام راحل منشور کاری تمام مسئولان قرار گیرد
ننماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی، وصیت‌نامه امام راحل را منشور کاری برای تمام مسئولان و آحاد ملت ذکر کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه خود به‌خوبی به تمامی شاخص‌ها اشاره داشته‌اند و به‌مثابه سندی معتبر است که با آن، می‌توانیم در مسیر رشد و تعالی قدم بگذاریم.

خبرگزاری فارس: وصیت‌نامه امام راحل منشور کاری تمام مسئولان قرار گیرد



به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستاهای محمدآباد و کوشه از توابع بردسکن اظهار داشت: رفتار و کردار امام خمینی (ره) متکی بر خدای متعال بود و ایشان بر این اساس حرکت کردند.
وی افزود: استراتژی امام (ره) در سیاست خارجی باید توسط مسئولان نظام دنبال شود، زیرا امام (ره) در این راه با بیان اینکه آمریکا دشمن شماره یک کشورهای اسلامی و ایران است، حرکت کردند و آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند. نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) در طول دوران مبارزه خود ،همیشه صداقت را سرلوحه کاری خود داشتند و در برابر استکبار و دشمنان اسلام هیچ وقت سر تعظیم فرود نیاوردند.
وی اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تکیه دارند را مورد اشاره قرار داد و افزود: اگر در راه امام (ره) حرکت می‌کردیم، امروز شاهد اقتصادی شکوفا بودیم.
نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس با اشاره به تأکید امام خمینی(ره) بر موضوع وحدت داخلی در کشور گفت: وحدت و همدلی بر پایه اصول نظام و  در مسیر فرامین امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب شده است، مزدوران خارجی نتوانند بر این کشور سلطه پیدا کنند و باید با هوشیاری تمام و با توکل به خدا این مسیر را ادامه دهیم.
وی به نقشه دشمنان و استکبار جهانی در تفرقه میان مذاهب اشاره کرد و گفت: هدف شیطنت‌های استکبار تفرقه‌افکنی و ایجاد شکاف در صفوف مسلمین است. وی وحدت و همدلی حول محور ولایت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: حرکت مردم و پیروی از ولایت‌فقیه با رهنمودهایی که بنیانگذار جمهوری اسلامی داشتند سبب شده است این انقلاب روز به روز به قله‌های ترقی و موفقیت برسد.
نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی، وصیت‌نامه امام راحل را منشور کاری برای تمام مسئولان و آحاد ملت ذکر کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه خود به‌خوبی به تمامی شاخص‌ها اشاره داشته‌اند و به‌مثابه سندی معتبر است که با آن، می‌توانیم در مسیر رشد و تعالی قدم بگذاریم.
وی با حضور در جمع اهالی روستای کوشه با بیان اقدامات انجام شده به برگزاری دومین همایش اقتصاد مقاومتی با محوریت ایجاد الگوهای کوچک اقتصادی در منطقه اشاره کرد و افزود: از 860 حلقه چاه موتورهای کشاورزی، تعداد 300حلقه در چرخه فعالیت اقتصادی با موضوع اقتصاد مقاومتی قرار گرفته‌اند که توافق و تفاهم‌نامه‌های لازم به امضای وزارت جهاد کشاورزی رسیده است.
نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان منطقه باید پای کار باشند چون این اقدام یک کار مشارکتی است و ملزومات لازم توسط دولت در اختیار کشاورز قرار می‌گیرد و کشاورز هم باید با استفاده از الگوهای کشت و بهره‌برداری لازم به اجرای سند کمک کند.
اسماعیل‌نیا گفت: 11 هزار تن گوشت سفید در منطقه ترشیز تولید می‌شود که می‌توانیم با اقدامات لازم تولید را نیز تا 35 درصد افزایش دهیم. انتهای پیام/3138/ج40

94/03/14 - 15:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن