تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819683370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی: حفظ، ترویج و گسترش اندیشه‌های امام خمینی (ره) ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:
حفظ، ترویج و گسترش اندیشه‌های امام خمینی (ره) ضروری است
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: امام‌ (ره) رهبری بی‌همتا و از شخصیت‌های بی‌نظیر و بی‌بدیل تاریخ بودند که یاد و نام ایشان مسیر انقلاب را روشن می‌کند و باید برای حفظ، ترویج و گسترش اندیشه‌هایشان همت کرد.

خبرگزاری فارس: حفظ، ترویج و گسترش اندیشه‌های امام خمینی (ره) ضروری است



به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در نشست مشترک اعضای شورای اداری استان مرکزی در شهرستان خمین که به منظور بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد این واقیعت را می‌توان بازبینی کرد که از آغاز قیام تا بیست و دوم بهمن‌ماه 1357 مردم مسلمان و مبارز ایران علیه طاغوتیان زمان، لحظه‌ای تردید به دل راه ندادند و با نثار خون خود نشانه‌ای از استواری، بیعت با اسلام، ولایت و روحانیت و سندی گویا از پیوند ناگسستنی بین امام و امت در جامعه ولایی بر جای گذاشتند. وی ادامه داد: معجزه‌ای بزرگ و شگرف به دست  بت‌شکن زمان، خمینی کبیر در تاریخ معاصر ایران به وقوع پیوست و حاصل آن جمهوری اسلامی ایران بود که همانند نهالی نوپا با خون شهدا آبیاری شد و هم‌اکنون به درختی با ریشه‌های مستحکم، تنومند و پرثمر تبدیل شده است. امام جمعه اراک افزود: باید قدردان امام خمینی (ره)، شهدا و انقلاب باشیم و برای حفظ و ادامه این راه رسالت خود را به خوبی به انجام رسانیم، قطعاً امام که از ویژگی‌های ساده‌زیستی، اخلاص در عمل، عشق، صفا، شجاعت، عرفان، دانایی بر اصول فقه و سیاست برخوردار بودند، می‌توانند برای مسئولان و مدیران راهنما و الگو باشند.   نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هزینه‌های مازاد در اقتصاد کشور باید به حداقل برسد.
دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: در برخی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی هزینه‌های مازادی می‌شود، اما نتیجه‌ای از آن حاصل نمی‌گردد.
وی تصریح کرد: اصل 44 قانون اساسی در راستای افزایش فعالیت بخش خصوصی تصویب شد، اما برخی از کم‌کاری‌ها و افزایش تحریم‌ها منجر به رکود در بخش تولید شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه دولت باید در مورد واریز یارانه‌های نقدی تصمیم جدی بگیرد، افزود: با شناسایی اقشار نیازمند جامعه می‌توان در نحوه واریز یارانه‌ها عملکردی بهتر داشت.
دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: ظرفیت‌ها و منابع در کشور بسیار است، اما عدم بهره‌برداری و افزایش تولید سبب شده است تا نتوانیم در بازارهای جهانی حاضر شویم.
به گفته وی، اگر نحوه مدیریت را اصلاح کنیم قطعاً بسیاری از مشکلات کشور نظیر کم‌آبی، مهاجرت، اشتغال و ... رفع خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به مشکل کم‌آبی در کشور افزود: انتظار می‌رود با صرفه‌جویی، بهره‌وری آموزشی و ارتقای سطح دانش و مهارت نیروی انسانی بتوانیم کشاورزی را به سمت آبیاری قطره‌ای سوق دهیم.
دری‌نجف‌آبادی تاکید کرد: نظام اداری نیز باید تلاش کند با سختکوشی عملکردی مفید و سودمند داشته باشد.
وی اظهار کرد: هم‌اکنون بازارهای کشور در اختیار کالاهای چینی و کره‌ای است لذا تولید کنندگان باید بکوشند با افزایش کیفیت محصولات در بازارهای جهانی حاضر شوند.
فرماندار خمین نیز گفت: امام خمینی (ره) اندیشه آزادی‌طلبی را با ظهور انقلاب اسلامی در جهان ترویج کردند.
سیدمهدی ساداتی با اشاره به وجود مشکلات در خمین افزود: مقام معظم رهبری بر توسعه و رفع مشکلات خمین تاکید کرده‌اند و بر همین اساس از دولت یازدهم انتظار می‌رود در راستای رفع آنها حرکت کند.
به گفته وی، هم‌اکنون خمین با رهنمودهای امام جمعه و مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی به کانون همدلی و همزبانی تبدیل شده است.
انتهای پیام/2299/ز40

94/03/14 - 14:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن