تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه با داعش به يک نسل و يا بيشتر زمان نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


"جان آلن" ژنرال آمریکایی؛
مبارزه با داعش به يک نسل و يا بيشتر زمان نياز دارد
این ژنرال آمریکایی یک روز پس از نشست پاریس بین نمایندگان حدود 20 کشور عضو ائتلاف برای بررسی مبارزه با داعش این سخنان را بیان کرد.



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه "العربیه" گزارش داد که "جان آلن" ژنرال آمریکایی و هماهنگ کننده ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش در عراق و سوریه چهارشنبه اعلام کرد گروه داعش تهدیدی جهانی است و برای پایان دادن به آن به یک نسل و یا بیشتر زمان نیاز است.  
این ژنرال آمریکایی که در کنفرانس "آمریکا و جهان اسلام" در دوحه سخن می گفت هشدار داد مبارزه با داعش مستلزم لشکرکشی بلند مدتی است. وی افزود: «در صورتی که داعش شکست نخورد ،‌ممکن است خطری برای پیشرفت انسانیت باشد.»  
ژنرال جان آلن گفت: «شکست ایدئولوژی داعش یک نسل و یا بیشتر زمان خواهد برد. در دوره ای که ارتباطات زیادی بین کشورهای جهان وجود دارد ،‌داعش تهدیدی جهانی است.»  
نماینده آمریکا در ائتلاف ضد داعش بر فساد و وحشیگری این گروه تاکید کرد.  
این ژنرال آمریکایی یک روز پس از نشست پاریس بین نمایندگان حدود 20 کشور عضو ائتلاف برای بررسی مبارزه با داعش این سخنان را بیان کرد.  
این گفتگوها به ویژه پس از آنکه داعشی ها ماه گذشته رمادی مرکز وسیع ترین استان عراق یعنی الانبار را به تصرف خود در آوردند،‌ صورت می گیرد.  
این ناکامی ها که بدترین شکست ائتلاف بین المللی از زمان ایجاد آن در سپتامبر 2014 محسوب می شود کارآمدی حملات هوایی بین المللی علیه داعش را که در ماه های اخیر مانع از پیروزی های این گروه نشده است، زیر سئوال برد.  
ژنرال آلن در عین حال از موفقیت های ائتلاف دفاع کرد و گفت داعش در شمار زیادی از مکان ها در عراق شکست خورده است و 25 درصد از سرزمین های تحت تصرف خود را از ژوئن 2014 از دست داده است.  
این مقام آمریکایی،‌ توانمندی ائتلاف را برای اختلال در دسترسی داعش به منابع مالی دیگر پیروزی آن برشمرد.  
وی توضیح داد: «ما برای مسدود کردن دارایی ها در نظام مالی بین المللی ،‌اطلاعاتی را مبادله می کنیم»  
این مقام آمریکایی همچنین اعلام کرد ائتلاف اطلاعات ارزشمندی درباره ساختارهای تامین مالی این سازمان به دست آورده است.  
وی در عین حال اذعان کرد داعش همچنان منابع مالی را حفظ می کند.  
ژنرال جان آلن از غارت،‌ آدم ربایی در برابر گرفتن باج و قاچاق انسان از جمله راه های به دست آوردن منابع مالی داعش نام برد.   511  



۱۳/۰۳/۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن