تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819897097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس شورای شهر اصفهان در دیدار با امام جمعه اصفهان: نمی‌گذاریم حق قانونی شورای شهر زمینه سوءاستفاده گروه‌های سیاسی شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رییس شورای شهر اصفهان در دیدار با امام جمعه اصفهان:
نمی‌گذاریم حق قانونی شورای شهر زمینه سوءاستفاده گروه‌های سیاسی شود
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در دیدار با امام جمعه این شهر گفت: نمی‌گذاریم حق قانونی شورای اسلامی شهر، زمینه سوءاستفاده گروه‌های سیاسی شود و کوچک‌ترین خدشه‌ای به زحمات، خدمات و شخص شهردار قبلی وارد شود.

خبرگزاری فارس: نمی‌گذاریم حق قانونی شورای شهر زمینه سوءاستفاده گروه‌های سیاسی شود



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، رضا امینی شامگاه میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به روند کاری دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: شورای دوره چهارم به جهت تعداد اعضا و تعدد سلایق، محل تضارب آرای متفاوتی است و رویکرد ویژه‌ای که در این دوره برای شورا بیشتر نمود پیدا کرده، روحیه مطالبه‌گری از دستگاه‌های اجرایی در خصوص حقوق مردم است که یکی از آن‌ها نیز شهرداری است و از همین جهت بیش‌تر هم در مناطق شهرداری اصرار بر موضوعات کلیدی و اصلی مثل تکریم ارباب رجوع، شفافیت مالی و ... در رأس اهداف شورا بوده است که این مهم در تکمیل زحمات دوره‌های قبلی است، شورا‌های قبلی نیز انصافاً همین رویکرد را داشته‌اند و بر حسب توانشان برای کار تلاش کرده‌اند.
وی با اشاره به شرایط اصفهان در مقطع زمانی کنونی تاکید کرد: اصفهان امروز با بلای اصفهان‌ستیزی در کشور رو‌به‌رو است که اگر با اجماع مدیران استان، راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و حضرت آیت الله مظاهری بتوانیم مباحث را به پیش ببریم در پیشگاه خداوند خورسندیم و رضایت مردم کسب می‌شود.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روند استیضاح و برکناری شهردار سابق اصفهان تصریح کرد: بعد از طی فرآیندی که در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت در تاریخ 9 خرداد با رأی مخالف شورا به دکتر سقاییان نژاد به خدمتشان خاتمه داده شد.
وی ادامه داد: از آن بعد، هم قبل، هم حین و هم بعد از آن به دوستان تاکید شد که این استفاده از حق قانونی شورا زمینه سو استفاده گروه‌های سیاسی نشود و کوچک‌ترین خدشه‌ای به زحمات، خدمات و شحص آقای سقاییان‌نژاد وارد نشود، از این رو برای خودمان وظیفه دانستیم که در رسانه‌ها اعلام کنیم که این استیضاح و برکناری صرفاً حق قانونی شورا بوده، هیچ ربطی با شایعات و مباحثی که حول محور‌های خاصی در فضای قضایی شهر ندارد و به نظرمان باید با حساسیت کامل نسبت به موضوع رسیدگی کنیم و تاکید داشته باشیم که خدمات شهرداری بدون وقفه و با سرعت و قدرت ادامه پیدا کند تا این که موفق به انتخاب شهرداری درشان اصفهان بشویم. رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ذات و اقتضای خدمات شهر در شهرداری اصفهان، اقتضای این را دارد که به دور از جنجال‌ها و جهت‌گیر‌های سیاسی، شهرداری را انتخاب کنیم که در این مدت کوتاه دو سال باقی مانده، حق اصفهان را ادا کند و در این دو سال، هم پروژه‌های بزرگ مطرح شده را به پایان رساند هم ریل‌گذاری منطقی در تکمیل برنامه‌های گذشته داشته باشد و هم تعریف برنامه‌های جدید انجام شود. امینی با اشاره به معیار‌های انتخاب شهردار خاطرنشان کرد: معیار‌های انتخاب شهردار که در اختیار دوستان بوده است و در زمان آقای شهردار سابق نیز حکم‌فرما بود منویات مقام معظم رهبری است و در نظارت‌ها نیز علاوه بر مستولی بودن منویات مقام معظم رهبری باید نظارتی شود که در آن از شهرداری حمایت بشود و به‌گونه‌ای باشد که مخل کار‌های شهرداری نیز نباشد.
وی با اشاره به رفتار شایسته شهردار سابق اصفهان پس از برکناری یادآور شد: خیلی‌ها تصور می‌کردند که اگر ایشان نباشند، معاونان و مدیران خللی در کار وارد می‌کنند که ایشان پس از برکناری خطاب به ایشان تأکید کردند که چنین کاری نشود و با تمام توان به کارشان ادامه دهند که ازنظر اخلاقی بسیار پسندیده است و می‌تواند به یک الگو تبدیل شود. انتهای پیام/2301/ر

94/03/13 - 12:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن