تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805616289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهميت نقش سازمان‌هاي مردم‌نهاد در توسعه شهر انکار نشدني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۵۵ق.ظ)
اهميت نقش سازمان‌هاي مردم‌نهاد در توسعه شهر انکار نشدني است موج - عضو هيئت‌رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اهميت انکار نشدني سازمان‌هاي مردم‌نهاد در توسعه اجتماعي و فرهنگي و خدماتي شهر گفت: قطعاً حمايت سمن‌ها نتايج مثبتي را در حوزه‌هاي متعدد به دنبال خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، الهه راستگو عضو هيئت رئيس شوراي اسلامي و رئيس ستاد توان‌افزايي و حمايت از سازمان‌هاي مردم‌نهاد شهر تهران در مراسم رونمايي از تمبر يادبود ستاد سمن‌ها و تجليل از 5 نفر از فعالين اجتماعي خانواده محترم شهدا و جانبازان که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمين ناصحي رئيس کميسيون اجتماعي و فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران، پرويز سروري رئيس کميسيون نظارت حقوقي شورا و نيز احمد مسجد جامعي عضو کميسيون سلامت و محيط زيست شوراي شهر در سالن همايش‌هاي ستاد سمن‌ها برگزار شد برگزار شد ضمن عرض تبريک مناسبت ولادت حضرت ولي‌عصر(عج) مفهوم انتظار را مسئله‌اي بسيار آشنا براي شيعيان عنوان کرد و اظهار داشت: فرهنگ انتظار نه انتظار و بهانه‌اي براي نشستن بلکه درواقع انگيزه‌اي جهت ايستادن، حرکت و تکاپوست که اين امر و فراهم‌سازي بستر حضور منجي عالم بشريت يکي از وظايف مهم شيعيان محسوب شده که هر فرد بايد در اين بسترسازي به ميزان توان خود نقشي را ايفا کند.
وي بابيان اينکه يکي از جلوه‌هاي عشق و علاقه مردمي به حضرت مهدي (عج) برگزاري جشن و نمايش جلوه‌هايي از فرهنگ منتظران به اين شيوه است افزود: برگزاري جشن‌هاي هرساله بيانگر آن است که هر فردي به ميزان توان خود گامي هرچند کوچک در تبديل فضاهاي شهري به اين نمود ديني، فرهنگي، قدم برداشته که البته خودجوش و داوطلبانه بودن حضور مردم در اين مناسبت به‌عنوان مهم‌ترين مؤلفه آن مؤيد عشق به اهل‌بيت و منجي عالم بشريت است.
عضو هيئت رئيس شوراي اسلامي شهر تهران تشکيل گروه‌هاي مردمي و مشارکت همه‌جانبه زن و مرد از هر گروه سني را الگو و جلوه‌اي مناسب و شفاف از نمايش مشارکت همه‌جانبه مردم دانست و تصريح کرد: حفظ اين انسجام و بهره‌گيري از اين توانمندي‌هاي مردمي و نيز بسط آن به حوزه‌هاي مديريت شهري در اداره هر چه‌بهتر شهر قطعاً نتايج چشمگيري را به همراه خواهد داشت.
راستگو با تأکيد بر اينکه اهميت و نقش سازمان‌هاي مردم‌نهاد در توسعه اجتماعي فرهنگي، عمراني، خدماتي،زيست‌محيطي و نيز پيشرفت‌هاي علمي و عملي براي افرادي که خردمندانه و دردمندانه به اين مسائل نظر مي‌کنند کاملاً آشکار است افزود: اما قطعاً اين موضوع در پرتو تلاش و مجاهدت سمن‌ها تأثير مضاعفي را بر جاي خواهد نهاد.
وي تحقق مشارکت اجتماعي در حوزه مديريت شهري را درگرو ايجاد و تقويت روحيه مسئوليت‌پذيري، خودباوري، هم‌گرايي باارزش‌هاي حاکم بر نظام اسلامي ،فراهم نمودن شرايط تجربه زندگي جمعي،پرورش روح خلاقيت و هدايت قوه ابتکار به‌عنوان مهم‌ترين نتايج حضور سمن‌ها در مسير سازندگي و رفع نيازهاي اساسي شهر ذکر کرد و اظهار داشت: فراهم‌سازي زمينه‌هاي جامعه‌پذيري و شيوه‌هاي وفاق سازگاري سمن‌ها با محيط اجتماعي از ديگر اهداف ساختاري و اصولي ستاد توان‌افزايي و حمايت از سازمان‌هاي مردم‌نهاد شهر تهران است که در اين دوره موردتوجه جدي قرارگرفته است.
رئيس ستاد توان‌افزايي و حمايت از سازمان‌هاي مردم‌نهاد شهر تهران در پايان به چاپ تمبر يادبود سمن‌ها با همکاري شرکت پست جمهوري اسلامي ايران در راستاي تقدير و هويت بخشي هر چه بيشتر به سمن‌هاي همکار در حوزه مديريت شهري اشاره و خاطرنشان کرد: اميدوارم با فعاليت جهادي سمن‌ها پيشرفت‌هاي چشم‌گيري را در راستاي کاهش مسائل و مشکلات شهر شاهد باشيم.
گفتني است، در پايان اين مراسم پس از رونمايي از تمبر ستاد که به امضاء تعدادي از نمايندگان شوراي اسلامي شهر حاضر در جلسه رسيد از 5 نفر از فعالين سمن‌هاي عضو خانواده شهدا و جانبازان با اهدا لوح يادبود تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن