تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820109106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروتکل الحاقی وحی‌منزل نیست |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پروتکل الحاقی وحی‌منزل نیست
کد خبر: ۵۰۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ - 02 June 2015


توافق ژنو یک توافقی کلی است آنچه به لحاظ حقوقی الزام آور است توافق نهایی است که صورت می گیرد،بنابراین حتی اگر ابهامی در خصوص بازدید از مراکز نظامی و گفت و گو با دانشمندان هسته ای نیز در توافق موقت ژنو مطرح باشد، الزام حقوقی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش مجلس نیوز، علاالدین بروجردی،رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره انتقاد به دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده مبنی بر  گفت: توافق ژنو یک توافقی کلی است  آنچه به لحاظ حقوقی الزام آور است توافق نهایی است که صورت می گیرد،بنابراین حتی اگر ابهامی در خصوص بازدید از مراکز نظامی و گفت و گو با دانشمندان هسته ای نیز در توافق موقت ژنو مطرح باشد، الزام حقوقی در این خصوص وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: پروتکل الحاقی هم وحی منزل نیست چرا که ما آنچه را به عنوان شرایط جمهوری اسلامی ایران به آن ها اعلام می کنیم و در سند هم مکتوب می شود، به عنوان حدود اجرایی قبول داریم.

وی در این خصوص تصریح کرد: پروتکل الحاقی در مجلس زمانی قابل طرح است که ما این قید مهم عدم بازرسی از مراکز نظامی و صحبت با دانشمندان هسته ای را جز استثناء بر قاعده بازدیدها قرار دهیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی هم چنین خاطر نشان کرد: مراکز هسته ای جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو آژانس و ام پی تی سال ها است که مورد بازدید قرار می گیرد اما مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای به لحاظ امنیتی و حیثیت ملی برای ما حائز اهمیت است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این موارد جزء نکاتی است که آقایان ظریف و عراقچی بارها اعلام کرده اند و به نظر می رسد 5+1 از موضع جمهوری اسلامی ایران مطلع است بنابراین اگر علاقه ای به انعقاد توافق هسته ای از جانب آن ها وجود دارد باید این شرایط را بپذیرند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن