تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804587106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فوتبالیست ایرانی که به راحتی میوه خریدن مازراتی میخرد +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



فوتبالیست ایرانی که به راحتی میوه خریدن مازراتی میخرد +عکس
تا سرم را برگرداندم دیدم اشکان بالای سر یکی از مازراتی‌های فروشگاه ایستاده و دارد به چشم یک خریدار براندازش می‌کند.
روز نو : تا سرم را برگرداندم دیدم اشکان بالای سر یکی از مازراتی‌های فروشگاه ایستاده و دارد به چشم یک خریدار براندازش می‌کند.
تازه از خواب بیدار شده بودم و بدجوری حوصله‌ام سر رفته بود اما نه حوصله‌اش را داشتم و نه دوحه را خوب می‌شناختم که تنهایی از هتل بیرون بزنم.بعد از کمی آنالیز و سبک و سنگین کردن شرایط تصمیم گرفتم به اشکان دژاگه زنگ بزنم تا با هم به باغ‌وحش برویم و آنجا از او عکاسی کنم. فکرم را خیلی سریع عملی کردم اما جوابی که آن‌طرف خط شنیدم چیزی نبود که دلم می‌خواست!اشکان به پیشنهادم جواب رد داد و گفت زو (ZOO) امروز تعطیل است. با این حال قرار شد دنبال من بیاید تا هم یک دوری در شهر بزنیم و هم چند تا عکس بگیریم.اشکان خیلی سریع با پورشه قرمزرنگش در محل قرار حاضر شد. همین‌طور که در حال چرخیدن و تاب خوردن در پایتخت کوچک و شیک قطر بودیم از پنجره به اطرافم نگاه می‌کردم.در این‌جا برخلاف تهران پورشه و لامبورگینی و بوگاتی اصلا چیز جذابی نیست. تا دلت بخواهد در دور و اطرافت از این‌جور ماشین‌ها ریخته. حتی مدل‌هایی را می‌بینی که تا‌به‌حال عکسش را هم ندیده‌ای!برای همین پورشه‌سواری در خیابان‌های دوحه اصلا لذت و کلاس تهران را ندارد. دیدن یک ماشین مدل‌بالا برای قطری‌ها همان‌قدر جذاب است که دیدن پراید یا پژوآردی می‌تواند برای ما جذابیت داشته باشد.به فضای مناسبی برای عکاسی می‌رسیم. از ماشین پیاده می‌شویم تا چند تا عکس از اشکان بگیرم و بعد هم کمی قدم بزنیم و پیاده‌روی کنیم. در همین حین چشمم به یک فروشگاه پر از ماشین‌های زیبا و شیک افتاد که پورشه اشکان جلوی آنها مثل اسباب‌بازی بود. این‌جا نمایندگی رولزرویس بود.با ذوق به اشکان گفتم بیا یک دوری لابه‌لای این ماشین‌های سلطنتی بزنیم و چند تا عکس هم بگیریم اما با جوابی که از او شنیدم برای دومین‌بار توی ذوقم خورد: «بیا بریم بچه‌جون. این ماشین‌ها به گروه خونی ما نمی‌خوره!»نمی‌دانم مگر قیمت این ماشین‌ها چقدر بود که دژاگه با درآمد ۳۴۰ میلیون‌تومان در هفته هم جرات نزدیک‌ شدن به آنها را نداشت؟! اما درست روبه‌روی خیابان یک فروشگاه دیگر پر از ماشین‌های فراری و مازراتی قرار داشت.مثل معروف ما ایرانی‌ها که می‌گوییم تا سه نشه بازی نشه این‌بار درست از آب درآمد. اشکان قبول کرد داخل نمایندگی مازراتی و فراری برویم و چرخی در آن بزنیم و عکس بگیریم. جلوتر از اشکان وارد فروشگاه شدم تا از مدیر آنجا برای عکاسی اجازه بگیرم. با زبان عربی توانستم اوکی مدیر لبنانی را بگیرم.تا سرم را برگرداندم دیدم اشکان بالای سر یکی از مازراتی‌های فروشگاه ایستاده و دارد به چشم یک خریدار براندازش می‌کند. بعد از چند دقیقه سراغ فروشنده رفت و به زبان انگلیسی سوالاتی درباره ماشین و قیمتش پرسید.با تعجب از اشکان پرسیدم می‌خواهی ماشین را بخری که با لحن شگفت‌زده گفت قیمتش خیلی خوب است. در آلمان این مدل را ۱۳۰ هزار دلار می‌فروشند اما این‌جا تقریبا نصف است.
فوتبالیست ایرانی که به راحتی میوه خریدن مازراتی خرید!
فروشنده به او پیشنهاد داد با ماشین یک دور بزند که اشکان گفت این مدل از مازراتی را خوب می‌شناسد و نیازی به تست ندارد. در حالی که او دوباره مشغول وارسی ماشین بود مدیر فروشگاه سراغ من آمد و گفت اگر راضی‌اش کنی ماشین را بردارد یک کمیسیون خوب هم به تو می‌دهم!تازه پیشنهاد داد فوتبالیست‌های ایرانی بیشتری را به آنجا بیاورم. آخر سر اشکان و فروشنده با هم شماره رد و بدل کردند تا بعدا این معامله را جوش دهند.اشکان به همان سادگی که ما از خانه بیرون می‌زنیم و سر کوچه یک کیلو میوه می‌خریم مازراتی خرید. البته برای کسی که به پول ما هفته‌ای ۳۰۰ -۴۰۰ میلیون‌تومان درآمد دارد چنین خریدی کار سختی نیست.



تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن