تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803032602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بائو: هواداران کرمانی حق دارند از نتیجه ناراحت باشند / اتفاقات کرمان در شأن مردم این شهر نبود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بائو: هواداران کرمانی حق دارند از نتیجه ناراحت باشند / اتفاقات کرمان در شأن مردم این شهر نبود
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هر چند که هواداران کرمانی بابت شکست حق دارند ناراحت باشند اما اتفاقات بازی در شان مردم این شهر نبود.

بائو: تماشاگران کرمانی حق دارند از نتیجه ناراحت باشند / اتفاقات کرمان در شأن مردم این شهر نبود
میثم بائو هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در رابطه با اتفاقات حاشیه‌ای که روز گذشته در جریان دیدار دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان به وجود آمد اظهار داشت: باید به تماشاگران مس کرمان حق داد که از شکست در پلی‌اف لیگ برتر فوتبال ناراحت باشند اما اتفاقات کرمان در شان مردم این شهر نبود این مسئله هیچ تاثیری برانگیزه بازیکنان استقلال خوزستان نداشت و تنها موجب وقفه در بازی شد.


وی در ادامه تصریح کرد: ابقای تیم فوتبال خوزستان در لیگ برتر را به مدیریت پرسنل و هواداران این باشگاه تبریک می‌گویم.


بائو افزود: به دلیل این که استقلال خوزستان تیمی لیگ برتری است و می‌بایستی برای بقا در این مسابقات به مصاف تیم دسته اولی مس کرمان می‌رفت. فشار و استرس زیادی بر تیمها حاکم بود و اگر نیتجه دیگری در این بازی رقم می‌خورد خیلی برای تیم استقلال خوزستان خوشایند نبود. تیم استقلال خوزستان با حرفه‌ای‌گری اجازه خلق موقعیت را از حریف گرفت و با ایجاد خطرات زیاد بر روی دروازه مس فرصت زدن گلهای بیشتر را هم داشت که متاسفانه با کم دقتی این شانس ها را از دست داد.


وی در ادامه اذعان داشت: مس کرمان تیم با شخصیت و صاحب سبکی در فوتبال ایران است آنها سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، ازطرفی اکبر میثاقیان سرمربی این تیم از مربیان با هوش و فنی فوتبال ماست و امیدوارم شرایطی فراهم شود که سال آینده کرمانی‌ها نماینده خود را دوباره در لیگ برتر ببینند.


هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در رابطه با وضعیت این تیم در فصل چهاردهم لیگ برتر ابراز داشت: لیاقت تیم استقلال خوزستان حضور در مرحله پلی‌اف نبود چرا که تیم ما با ارایه فوتبال زیبا حدود 40 گل در این فصل لیگ برتر به ثمر رساند و باید از هفته‌های قبل بقای خود را قطعی می‌کرد خدا را شکر می‌کنم که حداقل بیش از این شرمنده هواداران نشدیم.


وی دلایل عدم نتیجه گیری تیم استقلال خوزستان در این فصل لیگ برتر را این گونه بیان کرد: یکی از دلایل ضعف استقلال در نتیجه‌گیری بدین خاطر می‌باشد که تیم ما تنها دو سال است در لیگ برتر حضور دارند و نیاز به تجربه بیشتری برای کسب این مسابقات دارد از طرفی در ابتدای لیگ جدید پانزده بازیکن استقلال خوزستان نسبت به فصل گذشته تغییر کردند که این موضوع موجب عدم هماهنگی بازیکنان شد و این مسائل به ضرر استقلال خوزستان انجامید تیم‌هایی در فوتبال نیتجه‌ می‌گیرند که از نقطه نظر کادر فنی بازیکن و مدیریت ثبات داشته باشند،
در حالی که تیم ما از لحاظ بازیکن فاقد ثبات بود.


بائو خاطر نشان کرد: هواداران خوزستانی بیشتر از این که به نتیجه‌‌گیری فکر کنند خواستار ارایه فوتبالی تماشاگر پسند هستند. تیم ما در اکثر بازیها هجومی بازی می‌کرد و به دلیل این که نظرات زیادی در حملات شرکت می‌کردیم در ضد حملات اسیر برنامه‌های تیم مقابل می‌شدیم و این موضوع نقطه ضعف بزرگی است که باید در فصل آینده برطرف شود اما زمانی که تیم استقلال خوزستان قصد ارایه بازی دفاعی داشت تراکم در خط دفاعی دروازه‌ خود را خطر حملات تیم حریف حفظ می کرد.


هافبک تیم استقلال خوزستان در رابطه با وضعیت این تیم در فصل جدید لیگ برتر یادآور شد: حتم دارم سال آینده با حفظ نظرات فعلی بالا رفتن تجربه بازیکنان اضافه شدن چند بازیکن موثر و ثبات کادر فنی استقلال خوزستان ازنظر نتیجه گیری وضعیت بهتری نسبت به 2 فصل گذشته خواهد داشت.


وی درپایان ضمن تشکر از زحمات کادر فنی و به خصوص مدیریت باشگاه استقلال خوزستان افزود: فاضل بختیاری مدیر عامل باشگاه عاشقانه و با حرفه‌ای‌گری بازیکنان تیم را حمایت کرد و نگذاشت که ما کوچکترین مشکلی مالی داشته باشیم و خوشحالیم که توانستیم با برد مقابل مس گوشه‌ای از تلاشهای وی را جبران کنیم.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

66 بازیکن لیگ برتری فوتبال که آزاد می‌شوند
تراکتور با عدد افتخار آبی به استقلال درس داد/گسترش شکست های پرسپولیس در زمین گسترش/منصوریان قهرمانی را به تبریز موکول کرد
نخستین برد استقلال بعد از هفته ها انتظار/سرخپوشان پایتخت توانستند برانکو را روسفید کنند
استقلال در کشتی ملوان متوقف شد
پدیده اجازه نداد استقلال به گل برسد/مرزبان به تساوی راضی شد/سپاهان ترمز لوکومتیورانان را در نقش جهان کشید




۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن