تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813255383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلعتبری: از ماندن فرکی خوشحال شدم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خلعتبری: از ماندن فرکی خوشحال شدم
محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان از تمدید قرارداد حسین فرکی خوشحال است و اعتقاد دارد سپاهان با او می تواند برای فصل آینده نتایج بهتری بگیرد.

محمدرضا خلعتبری در مورد شرایط سپاهان برای فصل آینده گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

از ماندن فرکی خوشحال شدم
واقعا خوشحال شدم که آقای فرکی قراردادش را با سپاهان تمدید کرد چون واقعا یک فصل خوب را داشتیم. البته نباید از حضور آقای کرانچار در سپاهان بگذریم چون او هم برای تیم زحمت کشید و باید از او هم تشکر کنیم. در ادامه فصل همراه آقای فرکی نتایج خوبی گرفتیم و به هر حال برای بهتر شدن نیاز به زمان داشتیم. ما در نهایت با زحمت زیاد قهرمان شدیم و امیدوارم فصل آینده همراه آقای فرکی در لیگ و آسیا نتایج قابل قبولی بگیریم.

باید خوب یارگیری کنیم
ما مجبور هستیم برای فصل آینده انتظارات هواداران را برآورده کنیم چون همه روی سپاهان حساب باز کرده اند و کارمان سخت تر است. ما باید فصل آینده هم در لیگ بازی کنیم و هم در آسیا به همین خاطر کارمان خیلی سخت است. باید خوب یارگیری کنیم چون بازی در هر دو جبهه خیلی سخت است.

فرکی نیازی به تعریف ندارد
حسین فرکی واقعا مربی خوبی است و من در این مدت از کار کردن با ایشان لذت بردم . البته من نباید در مطبوعات این حرف را بزنم چون آقای فرکی نیاز به تعریف من ندارد. در تمام زمان تمرین می دانستیم باید چه کار کنیم و همه چیز برنامه ریزی شده بود. ما در 85 دقیقه تمرین خیلی با برنامه کار می کردیم و از لحاظ اخلاقی هم که دیگر نیازی به تعریف و تمجید من ندارد.

بی خیال تیم ملی شده ام
فصل آینده تمام تلاشم را برای موفقیت سپاهان انجام می دهم و دوست دارم در این تیم بمانم و ادامه بدهم. موفقیت تیمم از هر چیزی مهم تر است و تمام تلاشم را می کنم.من بی خیال تیم ملی شده ام و دیگر به تیم ملی فکر نمی کنم چون تا وقتی کی روش باشد من نیستم.


15:06 1394/03/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن