تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815408042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياسي کاري مانع از رشد جامعه زنان مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۳۱ب.ظ)
وزير راه و شهرسازي: سياسي کاري مانع از رشد جامعه زنان مي شود موج - وزير راه و شهرسازي گفت: در امور زنان بايد از هر گونه اقدام سياسي پرهيز کرد چرا که اين کار دودش به چشم جامعه خواهد رفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي در حاشيه امضاي تفاهم نامه با معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري گفت: مسئله زنان موضوع بسيار مهمي است و در زندگي نوين و مدرن شهري ايران بحث پيچيده اي را به وجود آورده است.
وي افزود: جامعه اي مستقيم با فرهنگ هاي قديمي و سنت هاي ريشه دار در برخي امور داريم که در استانه يک بازخواني مجدد هستيم که در اين صحنه اجتماعي مهمترين بحث مسئله زنان است. موضوعي که در ايران و به خصوص بعد از انقلاب مورد يک بازخواني کلي صورت گرفته است.
آخوندي با اشاره به اقدامات رهبر کبير انقلاب اسلامي در از بين بردن بازخواني صورت گرفته در آن مقطع اظهار کرد: نحوه بازخواني زنان بعد از انقلاب طوري بود که آنها را مقابل مذهب قرار داده بودند. در اين مقطع شاهکار امام (ره) اين بود که آن را از بين برد و باعث رشد و آشتي از درون در حوزه زنان شد.
وي ادامه داد: اين نکته بسيار مهمي است که شايد در هيچ يک از کشورهاي مسلمان همچون ترکيه و عربستان به آن توفيق نيافته اند و اين نشان از شاهکار بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران است.
وزير راه و شهرسازي ضمن اعلام آمادگي بابت ورود قدرتمند به اين عرصه اذعان کرد: در مورد يک چيز ديگر که من به آن اعتقاد راسخي دارم توجه به اين موضوع است که نبايد در امور زنان سياسي کاري وجود داشته باشد و بايد از آن پرهيز کرد.
وي ادامه داد: ما اين ابزار را به جاي اينکه به هدف پيش ببريم يک سوي موافق و مخالف درست مي کنيم و اين سياه و سفيد درست کردن باعث مي شود دود آن فقط به چشم جامعه زنان برود.
وزير راه و شهرسازي تاکيد کرد: به همين خاطر در وزارت راه مهمترين کاري که بايد انجام دهيم در حوزه اجتماعي است نه سياسي. چرا که تعريف در حوزه اجتماعي ارتباط مستقيمي با سبک زندگي و حضور زنان را ايجاد مي کند.
وي تصريح کرد: در همين چارچوب چه در حوزه شهرسازي و فعاليت هاي صورت گرفته در امور شهري و يا در حوزه مسکن و کارگاه ها با فعاليت هاي توليدي زنان مي توانيم يک بازار بزرگ ايجاد کنيم و اين برنامه را عملياتي نماييم.
آخوندي اضافه کرد: در اين ميان بحث امنيت و حفظ حريم زنان در کليه مسائل بسيار مهم بوده و اين بحث ظريف و نحوه طرح و اجراي آن بسيار مهم است.
وي افزود: ساده ترين راه براي حل اين مسئله تفکيک است اما لزوما تنها راه و يا اينکه هميشه عملي نيست. اين داستان تفکيک راحت نيست که براي هر کاري از يک نسخه استفاده کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن