تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شما با محدودیت برای «بچه پولدارها» موافقید؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
شما با محدودیت برای «بچه پولدارها» موافقید؟
این روزها «بچه پولدارها» و مانور تجملشان یکی از سوژه های شبکه های اجتماعی و دیگر رسانه هاست. همین امر سبب شده است که برخی متقاضی ایجاد محدودیت های قانونی برای بچه پولدارها باشند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از مهر ، «بچه پولدارها» ها عنوانی بود که در ماه های گذشته بر سر زبان ها افتاد. جوانانی که گویا تفریحی جز پُز دادن با پولهای پدرشان ندارند. و وقتی این پُز دادن ها به سمت شبکه های اجتماعی کشیده شد، حساسیت های زیادی را به دنبال داشت، تا جایی که صفحه رسمی «بچه پولدارها» در اینستاگرام فیلتر شد.
 
همان زمان حرف و حدیث های زیادی در این رابطه به گوش رسید و اصلی ترین حرف منتقدین، ممنوعیت ورود خودروهای گران قیمت بود.
 
قانون ممنوعیت واردات خودرو با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی‌سی در واپسین روزهای سال ۹۱ تصویب و از سال ۹۲ به اجرا درآمد. در پی اجرای این قانون، واردات ۳۱ هزار و ۳۱۲ دستگاه خودرو با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی‌سی در سال ۱۳۸۸، به ۴هزار و ۱۵ دستگاه در سال ۱۳۹۲ و سپس به ۱۳۳ دستگاه خودرو در سال ۱۳۹۳ کاهش یافت. تا جایی که گفته می شود تا کنون ممنوعیت واردات لوکس ها  ۵۹۳ میلیون دلار صرفه جویی ارزی به همراه داشته است.
 
از اردیبهشت ماه سال ۹۳ ورود خودروهای با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی سی ممنوع بود اما علی علی‌لو عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است امروز خودروهای لوکس و پرمصرف کمتر از ۲۵۰۰سی سی وارد کشور می‌شود.
 
در چند وقت اخیر دوباره «بچه پولدارها» به یکی از بحث های داغ جامعه تبدیل شده است. تصادف وحشتناک یک دستگاه خودرو پورشه در خیابان های تهران و انتشار تصاویر آن بار دیگر انتقادهای زیادی را متوجه بچه پولدارها کرد. و حالا در زمانی که برخی از مردم با مشکلات اقتصادی رو به رو هستند، بسیاری خواهان واکنش های قانونی در این زمینه هستند تا جلوی خودنمایی این جوانان در سطح شهر گرفته شود.


شما با محدودیت برای «بچه پولدارها» موافقید؟



انتهای پیام/





اخبار مرتبط

دختران پولدار دوره قاجار
میمونی که یک شبه پولدار شد +عکس
خودرویی برای مرفهین بی درد آینده +عکس




۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن