تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805577055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت سینماهای تبریز بهبود می یابد/سینما قدس همچنان در حال بازسازی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس حوزه هنری: وضعیت سینماهای تبریز بهبود می یابد/سینما قدس همچنان در حال بازسازی خبرگزاری پانا: رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با اشاره به روند بازسازی و تعمیر سینما قدس تبریز گفت: از مدتها قبل در تلاش بودیم سینماهای تحت مدیریت حوزه هنری در استان به ویژه کلانشهر تبریز را به وضعیت مطلوب و در خورشان مردم عزیز درآوریم.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ خرداد ساعت 13:39

خبرگزاری پانا+وضعیت سینماهای تبریز را بهبود می یابد/سینما قدس همچنان در حال بازسازی

به گزارش خبرگزاری پانا،حسن میلانی ادامه داد: بر همین اساس نشست و برخاست هایی برای این منظور با حوزههنری کشور و استانداری به عمل آمد و با حمایت نمایندگان مجلس و سایر عزیزان که مارا در این عرصه یاری نمودند، به این نتیجه رسیدیم که در بین سینماهای زیر مجموعهحوزه هنری استان، سینما قدس را برای تبدیل به مجموعه فرهنگی هنری قدس انتخاب کنیمچرا که هم به لحاظ موقعیت منطقه ای که در مرکز شهر  و مشرف به اثر بزرگ تاریخی، ارکعلیشاه قرار دارد و هم به این لحاظ که بخش اداری حوزه هنری در این سینما مستقراست. وی با بیان اینکه پروژه مجموعه فرهنگی هنری قدسقرار است در سه فاز عملیاتی گردد، اضافه نمود: در فاز اول سالن اصلی سینما با ظرفیت 300 به بهره برداری خواهد رسید و در فاز دوم نیز سالن شماره 2 و 3 هر کدام به ترتیببا ظرفیت100 و70 نفر تکمیل خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در فاز سوم نیز ورودی، لابی،  گالری و سرویس های بهداشتی سینما بازسازی خواهند شد.
میلانی با اشاره به اینکه قرار است بازسازیمجموعه فرهنگی هنری قدس در سال جاری به بهره برداری برسد، گفت: سالنهای مذکور مجهزبه سیستم دیجیتال دالبی و مجهز به پخش دیجیتال خواهند بود تا زمینه ارائه خدماتبهتر به مخاطبین از این طریق فراهم گردد.
وی همچنین تصریح کرد: در کنار این سه سالن، گالریبا نور‌پردازی حرفه‌ای، محل ارائه محصولات فرهنگی هنری، به همراه کافی شاپ وکلاس‌های آموزشی و کتابخانه تخصصی هنر راه اندازی خواهد شد و سینما قدس به مجتمعفرهنگی، هنری و سینمایی قدس تبدیل می شود.
وی در خصوص اینکه بازسازی و تعمیر سینما قدس درچه مرحله ای است، گفت: حدود سه ماه است که از آغاز پروژه می گذرد و در این سه ماهکارهای نخاله برداری و کارهای مربوط به زیرسازی سالن ها به انجام رسیده است.
میلانی اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکتی متشکلاز تواناترین کارشناسان و مورد تایید از نظر فنی و استاندارد های به روز کهپیمانکار پروژه هستند با جدیت تمام فعالیت می کنند و امید است با حمایت مسئولانزمینه برای بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه فراهم شود.
وی گفت: جا دارد از استانداری آذربایجان شرقیبرای تخصیص اعتبار لازم جهت این پروژه تقدیر و تشکر نمایم که اگر نبود حمایت هایشخص آقای دکتر جبارزاده و معاونت محترم برنامه ریزی استانداری و کارشناسان فرهنگیمعاونت فوق این پروژه به این زودی ها انجام نمی یافت.
میلانی در پایان اضافه نمود: هم اکنون هشت سینمازیر نظر حوزه هنری در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند که امیدواریم بتوانیم تمامیسینماها را بر اساس اولویت بازسازی و به مجتمع رفاهی، فرهنگی و سینمایی تبدیل کنیم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن