تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب‌الله عملیات پاک‌سازی عرسال را آغاز کرده است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حزب‌الله عملیات پاک‌سازی عرسال را آغاز کرده است
کد خبر: ۵۰۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ - 01 June 2015


یک وبگاه خبری لبنانی ادعا کرد رزمندگان حزب‌الله لبنان عملیات پاک‌سازی منطقه مرزی «عرسال» را از یک هفته گذشته به دور از هیاهوی رسانه‌ای آغاز کرده‌اند.


به گزارش «تابناک»، برخی رسانه‌های لبنانی مدعی شدند که رزمندگان حزب الله تقریباً از یک هفته گذشته به دور از هیاهوی رسانه‌ای روند تنگ کردن عرصه بر تروریست‌‌های مستقر در ارتفاعات مرزی «عرسال» واقع در شرق لبنان را آغاز کرده‌اند.


وبگاه خبری «النشره» در خبری از آغاز عملیات پاکسازی ارتفاعات منطقه مرزی عرسال توسط حزب الله خبر داد و تاکید کرد که رزمندگان مقاومت در این عملیات، تاکتیک پیشروی و تصاحب تدریجی را در پیش گرفته‌اند.


این وبگاه خبری افزود: حزب الله خط مشی فعالیت آرام و بدون سر و صدا را در این زمینه در پیش گرفته است به گونه‌ای که تا کنون برخی مناطق حساس را در ارتفاعات عرسال پاکسازی کرده ولی این موضوع را در رسانه‌ها اعلام نکرده است.


رزمندگان حزب الله و نیروهای ارتش سوریه تقریبا از سه هفته گذشته عملیات پاکسازی مناطق کوهستانی القلمون واقع در غرب سوریه و شرق لبنان را آغاز کرده و در مدت کوتاهی موفق شدند بخش اعظم منطقه عملیات را پاکسازی کنند.


همزمان با عملیات القلمون، رزمندگان حزب الله در داخل خاک لبنان بویژه در منطقه مرزی شرق کشور موفق شدند در برخی مواضع با تروریست‌های جبهه النصره درگیر شده و آن مناطق را پاکسازی کنند.


مقامات حزب‌الله در روزهای گذشته بر لزوم پاکسازی مناطق شرق لبنان از حضور تروریست‌ها تاکید کرده و یادآور شدند که در این زمینه از ارتش حمایت می‌کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن