تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813479141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتظار فرودگاه ايلام براي استقرار مرز هوايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ خرداد ۱۳۹۴ (۹:۴۹ق.ظ)
انتظار فرودگاه ايلام براي استقرار مرز هوايي موج - مدير فرودگاه ايلام گفت: مقرر شده استانداري ايلام جلسه‌اي با وزارت کشور داشته و موضوع مرز هوايي را نهايي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، مجتبي بياتي، مدير فرودگاه ايلام، با اعلام اين که فرودگاه براي داشتن مرز هوايي هنوز تائيديه وزارت کشور را کسب نکرده است، اظهار داشت: تاکنون طي 4 مرحله مذاکره و جلسه با وزارت کشور به نتيجه نهايي نرسيده‌ايم، اما؛ تاييديه وزارت راه و شهرسازي را دريافت کرده‌ايم.
وي در ادامه گفت: هفته گذشته با استانداري جلسه‌اي داشتيم که مقرر شد با وزارت کشور مذاکره داشته و موضوع مرز هوايي را پيگيري نمايند.
بياتي عنوان کرد: به منظور اخذ تاييديه وزارت کشور از سال گذشته شروع به ساخت ترمينال جديد مسافري کرديم که متراژ آن 5 هزار و 870 متر مربع است.
مدير فرودگاه ايلام با اشاره به جزئيات اين پروژه، اظهار داشت: اين پروژه در دو فاز تعريف شده که فاز اول آن شامل اسکلت و فونداسيون با هزينه‌اي بالغ‌بر 2800 ميليارد تومان از محل اعتبارات استاني است که تا مرداد تکميل مي‌شود.
وي در پايان گفت: فاز دوم آن نيز بلافاصله پس از فاز اول شروع خواهد شد.
گفتني است؛ اعتبار کل پروژه 13.5 ميليارد تومان برآورد شده است













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن