تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان تاکید کرد ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در برگزاری انتخاباتی باصلابت و بدون حاشیه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان تاکید کرد
ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در برگزاری انتخاباتی باصلابت و بدون حاشیه
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان گفت: برگزاری انتخاباتی باصلابت، بدون حاشیه و آرام نیازمند فضایی آرام و حاکمیت همدلی و همزبانی در جامعه است.

خبرگزاری فارس: ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در برگزاری انتخاباتی باصلابت و بدون حاشیه



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد تیمور سپهوند یکشنبه شب در نشست اعضاء هیئت نظارت بر انتخابات این شهرستان اظهار کرد: دشمنان به دنبال متشنج کردن فضای منطقه هستند تا از این طریق به خیال خام خود پایه‎های انقلاب اسلامی ایران را که موجب به راه افتادن نهضت بیداری شده است، تضعیف کنند.
وی با اشاره به پیش رو داشتن دو انتخابات مهم در کشور، تصریح کرد: دشمنان در حال هماهنگ کردن کشورهای همسایه با خود هستند تا از این طریق راه دستیابی به اهداف شوم خود را تسهیل کنند.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان بی‌طرفی و پرهیز از جانبداری را یکی از اصول مهم اعضاء هیئت نظارت بر انتخابات بروجرد برشمرد و خاطر نشان کرد: انتقال واقعیات که مبنای تصمیم‌گیری شورای نگهبان قرار می‌گیرد نیز یکی دیگر از اصول کاری در این زمینه است.
سپهوند با اشاره به ضرورت حرکت بر مبانی تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: باید همه ملزومات در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه تامین شود.
وی با اشاره به اینکه در داخل کشور نیز برخی افراد در جهت ترویج صدای دشمن تلاش میکنند، افزود: کمک و حمایت فکری و عملی مسئولان  از ناظران و برگزار کنندگان این انتخابات به نفع نظام بوده و پشتوانه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان با تاکید بر اینکه ناظران بر انتخابات باید از افراد امین و بدون جانبداری از فرد یا گرایشی انتخاب شوند، خاطر نشان کرد: بر اساس قانون افراد معتمد از طرف فرمانداری و بخشداری‎ها پیشنهاد داده شده و به تائید هیئت‌های نظارت بر انتخابات می‌رسند.
سپهوند با اشاره به اینکه برخی کاندیدهای احتمالی پیش از موعد اقدام به تبلیغات کرده‌اند، برنامه زمانی مشخصی برای این منظور برای کاندیداها در نظر گرفته شده است.
در این مراسم کلنگ ساختمان دفتر هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان بروجرد به زمین زده شد.
انتهای پیام/2304/

94/03/11 - 04:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن