تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802720609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس تا کجا فرصت‌سوزی می کند؟ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پرسپولیس تا کجا فرصت‌سوزی می کند؟
در حالی که فصل فوتبالی برای باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده اما این تیم دورانی را سپری می‌کند که نه اسپانسرش مشخص است نه اینکه وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس معلوم است.
کد خبر: ۵۰۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴ - 01 June 2015






به گزارش فارس، در حالی که فصل فوتبالی برای تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل الهلال عربستان در ریاض و حذف از لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسیده است، اما هنوز وضعیت پرطرفدارترین تیم قاره آسیا مشخص نیست و شاید بتوان دوران حاضر را یکی از بلاتکلیف‌ترین دوران تاریخ فوتبال برای این باشگاه اصطلاحا مردمی نامید. چرا که نه وضعیت مدیریت پرسپولیس مشخص است و نه کسی می‌داند اسپانسر این باشگاه برای رتق و فتق امور کیست.


این مسائل در حالی رخ می‌دهد که امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و مسئول واگذاری دو باشگاه استقلال وپرسپولیس صحبت از تغییر در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس کرده است آن هم هیأت مدیره‌ای که مدت‌هاست دور هم جمع نشده و شاید کسی نتواند اعضای آن را نام ببرد.حتی اگر چنین اتفاقی هم رخ بدهد باید منتظر ماند و دید که سرخ‌پوشان دقیقا در زمان مهم نقل و انتقالات چقدر فرصت‌سوزی می‌کنند.


تمام این اتفاقات در زمانی رخ می‌دهد که 4 مزایده قبلی پرسپولیس برای خصوصی شدن بدون نتیجه بوده و قرار است مزایده پنجم دو ماه دیگر یعنی در زمان شروع لیگ برتر پانزدهم برگزار شود که در این شرایط معضل دیگری که گریبان سرخ‌پوشان را می‌گیرد عدم ورود اسپانسر برای هزینه‌کرد است چرا که وقتی اسپانسری می‌داند دو ماه دیگر قرار است تغییراتی در پرسپولیس رخ دهد قطعا ریسک نکرده و وارد کارزار باشگاه‌داری نخواهد شد. البته باید دید که راهکار مسئولان تصمیم‌گیرنده در این خصوص چیست و چه تدبیری برای ورود اسپانسر به باشگاه پرسپولیس انجام خواهند داد؛ آیا قصد لغو مزایده پنجم را دارند و یا اینکه با رایزنی به دنبال جذب اسپانسر موقت خواهند شد؟




 


در این خصوص مشکلات مالی هم به وجود آمده به طوری که با توجه به اتمام لیگ نه بازیکنان تسویه حساب کرده‌اند و نه به کادر فنی جدید پولی تعلق گرفته به طوری که در حالی که قرار است برانکو امروز ایران را به مقصد کرواسی ترک کند اما صحبت از این است که او هنوز هیچ دریافتی از پرسپولیس نداشته و شاید ندادن لیست و تعویق در آن به دلیل همین نارضایتی باشد هر چند که قرار بود دیشب نژادفلاح و برانکو جلسه‌ای در این خصوص برگزار کنند تا لیست خروجی و ورودی پرسپولیس مدل 94 مشخص شود.


معضل دیگری که این روزها گریبان پرسپولیس را گرفته اتمام قرارداد 11 بازیکن این تیم است و مشخص نیست موضع باشگاه پرسپولیس در قبال این 11 بازیکن چه خواهد بود البته جالب اینجاست که تعداد زیادی از بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده همگی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس هستند اما بازیکنانی با این تیم قرارداد دارند که در لیگ چهاردهم نیمکت‌نشین و بعضا سکونشین بوده‌اند و به نظر می‌رسد آنها هم جایی در پرسپولیس لیگ آینده نداشته باشند.


موضوع عجیب و تاسف‌آور این است که از بازیکنانی که در نیم‌فصل به پرسپولیس پیوستند همگی تا پایان لیگ پانزدهم با این تیم قرارداد دارند اما بازیکن تاثیرگذاری مثل گابریل قراردادش به پایان رسید هر چند که با توجه به اتفاقات رخ داده بعید است برانکو نظر مثبتی روی این بازیکن برزیلی داشته باشد.


لیگ چهاردهم یکی از سیاه‌ترین سال‌های تاریخ پرسپولیس بود به طوری که این تیم که روزگاری از رتبه سوم لیگ پایین‌تر نیامده بود در لیگ امسال جزو گزینه‌های سقوط قرار داشت و شاید هواداران پرسپولیس از نتایج این تیم در لیگ امسال فقط 2 برد در دربی رفت و برگشت را بتوانند در ذهن‌شان نگه دارند.


همه این مسائل در حالی است که پرسپولیس با توجه به تجربه تلخی که در لیگ چهاردهم به دست آورد باید بتواند برای جلب رضایت هوادارانش شرایطی ایجاد کند که لیگ پانزدهم را با نتایج مورد قبول به پایان برساند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن