تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821022968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان مرکزي ، چهارمين استان صنعتي کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۵۴ب.ظ)
معاون اول قوه قضاييه گفت: استان مرکزي ، چهارمين استان صنعتي کشور است موج -اراک- معاون اول قوه قضاييه گفت: استان مرکزي ، چهارمين استان صنعتي کشور است و براي رشد و توسعه بيشتر آن بايد با برخي مشکلات سد راه ، با تدبير و همکاري دستگاه هاي اطلاعاتي، امنيتي، استانداري، انتظامي و همکاري همه جانبه دلسوزان و صاحبان تجربه و خبره مقابله کرد تا ضمن مجازات خاطيان ، به توليد ، صنعت و کارگران پرتلاش و زحمتکش ضربه نخورد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين غلامحسين اژه اي در آيين معارفه رييس کل جديد دادگستري استان مرکزي افزود: امروز برخي متحجرين درصددند جمهوري اسلامي ايران را به قهقرا ببرند، آنان سخنان 35 ، 36 سال قبل را سرداده و مي گويند اگر بخواهيم مشکلات اقتصادي را حل کنيم چاره اي جز سازش با کدخدا را نداريم.
معاون اول قوه قضاييه گفت: تحقق عدالت در جامعه، ستاندن حق مظلوم از ظالم و ايستادگي مقابل طاغوت ها و زياده خواهان از وظايف مهم دستگاه قضا است.
وي با تبريک اعياد شعبانيه به خصوص سالروز تولد منجي عالم بشريت و تسليت سالگرد ارتحال امام خميني (ره) بيان کرد: با فضيلت ترين عبادات انتظار فرج است، و از اهداف ظهور آن حضرت تحقق عدالت در جامعه است، قوه قضاييه و مجموعه نظام نيز بايد در اين جهت تلاش خود را مضاعف کنند.
معاون اول قوه قضاييه با استناد به صلوات شعبانيه گفت: حجت هاي خدا بر روي زمين به مثابه کشتي هايي هستند تا ما را شرايط سخت به ساحل نجات برسانند و هر کس از اين کشتي عقب بماند، دچار زيان خواهد شد.
اژه اي افزود: در عصر انتظار ، امام خميني (ره) تمام وجودش را براي تحقق عدالت در جامعه ، احياي اسلام ناب و عزت بخشيدن به مسلمانان هزينه کرد و نشان داد با ايمان واقعي ، توکل به خدا و با دستاني خالي مي توان مقابل همه قدرتها ، با داشتن بالاترين قدرتها ايستاد و پيروز شد.
وي اظهارکرد: امام( ره ) به ما ياد داد که قدرت برتر و بالاتر که همه هستي را آفريد خداوند متعال است و در صورتي که به او تکيه کنيم و از هيچ چيزي نهراسيم بطور حتم پيروز خواهيم شد.
وي با بيان اينکه هرجايي که ايستاديم دشمن عقب نشست و هر جايي عقب نشستيم ، دشمن زياده خواهي بيشتري کرد، گفت: امروز مقام معظم رهبري دقيقا مسير امام (ره) را ادامه مي دهند و به آن عمل مي کنند .
معاون اول قوه قضاييه گفت: استان مرکزي ، چهارمين استان صنعتي کشور است و براي رشد و توسعه بيشتر آن بايد با برخي مشکلات سد راه ، با تدبير و همکاري دستگاه هاي اطلاعاتي، امنيتي، استانداري، انتظامي و همکاري همه جانبه دلسوزان و صاحبان تجربه و خبره مقابله کرد تا ضمن مجازات خاطيان ، به توليد ، صنعت و کارگران پرتلاش و زحمتکش ضربه نخورد.
اژه اي افزود: اگر مسوولان هر دستگاهي کوتاهي مي کنند بايد با مسوول خاطي برخورد شود تا ديگر شاهد چنين مشکلاتي در سطح جامعه نباشيم.
اژه اي در خصوص اعطاي تسهيلات بانکي نيز گفت: بانک ها موظفند تسهيلات بيشتري به کارآفرينان بدهند و درصدديم اين مشکل را در کل کشور و به خصوص در استان مرکزي حل کنيم تا صنعت هم به نفع نظام ، صنعتگر، کارگران و مردم رونق بگيرد.
معاون اول قوه قضاييه افزود: دستگاه قضا بايد حق مظلوماني که نه زبان براي گفتن ، نه پا براي آمدن و نه سواد براي نوشتن دارند و حتي پولي ندارند که براي احقاق حق خود اقامه دعوا کنند را از ظالمان بگيرند و نبايد حق ضعفاي جامعه به خاطر ناتواني پايمال شود.
اژه اي با انتقاد از حق الوکاله 20 ميليارد توماني يک وکيل بابت يک پرونده در استان مرکزي گفت: معلوم است به دنبال چنين پول هايي فساد وجود دارد که دستگاه قضا بايد با نظارت بيشتر از وقوع چنين مشکلاتي جلوگيري کند.
وي همچنين از تلاش پنج ساله حجت الاسلام والمسلمين حکمتعلي مظفري رييس کل قبلي دادگستري استان مرکزي قدرداني و براي حجت الاسلام والمسلمين قاسم عبدالهي رييس کل جديد دادگستري استان مرکزي آرزوي موفقيت کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن