تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812767374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاهيان براي تحقق آرمان‌هاي امام و شهدا تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴۹ب.ظ)
وزير بهداشت؛ دانشگاهيان براي تحقق آرمان‌هاي امام و شهدا تلاش کنند موج - وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت:‌ امروز در شرايط فعلي منطقه، تفرقه که عمدتا ريشه در خودبيني دارد يک سم مهلک است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، در مراسم تجديد ميثاق دانشگاهيان با آرمان‌هاي امام (ره) در حرم مطهر بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامي، اظهار کرد: امام (ره) همواره بر وحدت و اتحاد تاکيد زيادي مي‌کردند و مي‌گفتند که اگر با هم باشيم مي‌توانيم مقابل دشمنان بايستيم. امروز دشمنان انقلاب و اسلام بسيار پيچيده‌تر از دوران گذشته عمل مي‌کنند و ايجاد طالبان و داعش که بدترين چهره را از اسلام معرفي مي‌کند از ترفندهاي پيچيده نظام استکباري است. در چنين شرايطي تفرقه در منطقه که عمدتا ريشه در خودبيني دارد، يک سم مهلک محسوب مي‌شود.
وي افزود: خوشحاليم که دانشگاهيان به اين امر توجه دارند، از همه ظرفيت‌ها استفاده مي‌کنند و براي همه اقشار احترام قائل مي‌شوند. امروز همان‌طور که امام فرمودند دانشگاه محل تضارب آرا،‌ آزادانديشي و گفت‌وگو شده است و اميدواريم دانشگاهيان با توکل بر خدا و توجه به دين و رهبري بتوانند هر چه بيشتر در راستاي آرمان‌هاي شهدا و امام (ره) تلاش کنند.
هاشمي ادامه داد: يکي از دغدغه‌ها و آرمان‌هاي ما ايجاد عدالت،‌ رفاه اجتماعي و دسترسي عادلانه مردم به خدمات بود که اميدواريم بتوانيم با همکاري يکديگر هر چه بيشتر به اين مهم دست پيدا کنيم. ما امروز براي تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام (ره)، شهدا و رهبر بزرگوارمان گرد هم آمده‌ايم و تلاش مي‌کنيم تا انقلاب در مسير تحقق احکام نوراني اسلام، آرمان‌ها و قانون اساسي قرار گيرد.
وي همچنين تاکيد کرد: اميدواريم در اين سال همدلي و هم‌زباني شاهد اتحاد گروه‌ها و جريان‌هاي سياسي در کشور باشيم. امسال سال انتخابات است و الزامات خود را دارد، دانشگاه اگرچه سياسي است، ولي؛ باشگاه سياسي نيست و اميدوارم همه با هم تلاش کنيم بتوانيم دانشگاه را محل کسب علم و پيشرفت قرار دهيم.
وزير بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکي در ادامه با اشاره به حوادث اتفاق افتاده در خردادماه يادآور شد: خاطره آغاز نهضت اسلامي که منتهي به تشکيل انقلاب اسلامي شد را گرامي مي‌داريم و فراموش نمي‌کنيم روزگار ستم‌شاهي و خفقان حاکم چه شرايطي را در کشور ما رقم‌زده بود؛ به نحوي که در خانواده‌ها امکان صميميت و اعتماد رخت بربسته بود و مردم همه به يکديگر ظنين بودند.
وي اضافه کرد:‌ در چنين شرايطي و در نهايت ناباوري انقلاب اسلامي پيروز شد و امام بزرگوار با کمک يارانش جمهوري اسلامي را از گردنه‌هاي پرخطر عبور داد. ايمان،‌ توکل و اعتماد امام به خدا در بسياري از عرصه‌ها که همه نااميد بودند از صفات بارز امام (ره) بود و ايشان چه قبل و چه بعد از انقلاب به وعده‌هاي الهي باور داشتند.
هاشمي همچنين بيان کرد:‌ امام (ره) با اعتقاد به وعده‌هاي الهي و اعتماد به جواناني که در اين مسير به ايشان کمک کردند و با هدايت‌هاي خودشان بزرگ‌ترين حادثه قرن را آفريدند و آنچه به يادگار گذاشتند به عنوان مشعل فروزان مقابل همه آزادي‌خواهان جهان است.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي افزود: فرزندان امام علاوه بر مديريت ايران اسلامي در منطقه آشوب زده ما فرياد اسلام و نزديکي به خدا را پراکندند؛ به گونه‌اي که امروزه در خارج از مرزهاي ايران هم همه به دنبال آزادي‌خواهي و اسلام‌خواهي هستند.
وي با بيان اينکه امام (ره) براي مظلومين و پابرهنگان احترام زيادي قائل بود، گفت: در آن مقطع امام (ره) تنها کسي بود که بيشترين اعتماد را به قدرت نامتناهي مردم،‌ جوانان و زنان داشت. يادمان است که چه هجمه‌اي وجود داشت تا امام از برخي از اقشار استفاده نکند، ولي؛ باور آن بزرگوار به اقشار مختلف مردم باعث شد بتوانيم مقابل قدرت‌هاي بزرگ بايستيم.
وزير بهداشت در پايان اظهار کرد: امام (ره) تقريبا کشور را در اختيار جوانان دانشگاهي قرار داد و متقابلا جوانان هم همکاري بسيار خوبي در آن زمان از خود نشان دادند. يادمان هست که دانشگاه کانون همه توطئه‌ها و التهاباتي بود که از خارج از مرزهاي ايران و توسط ايادي استکبار شکل مي‌گرفت، اما؛ جوانان دانشگاهي به پيروي از قوانين اسلام توانستند اين سنگر را نگه دارند و چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگي پا به رکاب و ملتزم به ولايت فقيه بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن