تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820328013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش 500 کودک را در دیالی و الانبار عراق ربوده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: داعش 500 کودک را در دیالی و الانبار عراق ربوده است
گروه تروریستی داعش در استان‌های دیالی و الانبار نزدیک به 500 کودک و نوجوان کمتر از 16 سال را با هدف به کار گیری در عملیات‌ تروریستی و انتحاری ربوده است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز عراق، جاسم السعدی، سرگرد پلیس استان دیالی با اعلام اینکه داعش 100 کودک و نوجوان زیر 16 سال را در این استان ربوده است، گفت: گروه تروریستی داعش پس از شستشوی مغزی کودکان و نوجوانان و فریب آنان به شیوه‌های مختلف، به شکل گسترده‌ای از آنان در عملیات انتحاری خود استفاده می‌کند.
 
السعدی افزود:‌ داعش می‌خواهد پس از برگزاری دوره‌های آموزشی در پایگاه های خاص برای این نوجوانان،‌ از آنها در عملیات خود علیه نیروهای عراقی در استان صلاح الدین استفاده کند.
 
این سرگرد عراقی ادامه داد:‌ داعش تعدادی از این کودکان را به دیگر مناطق شمالی و شرقی تحت تصرف خود و حتی سوریه منتقل کرده است.
 
فرحان محمد، عضو شورای استانداری الانبار نیز گفت: گروه تروریستی داعش از بیش از یک هفته قبل عملیات خود را در شهرهای الرطبه، القائم، عانة و راوة واقع در غرب استان الانبار آغاز کرده و در این عملیات کودکان را ربوده و به پایگاه‌های خود در شهر القائم واقع در مرز سوریه و نیز داخل خاک سوریه منتقل کرد.
 
محمد با اشاره به اینکه داعش تاکنون دستکم 400 کودک و نوجوان را از این استان ربوده، اظهار داشت: داعش از این کودکان در مناطق تحت تصرف خود در الانبار برای عملیات‌ تروریستی خود سوء استفاده می‌کند.



منبع: ایسنا


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن