تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802694702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسيج 10 هزار نيروي شهرداري براي برگزاري مراسم ارتحال / تمام زائران بيمه مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۱ب.ظ)
بسيج 10 هزار نيروي شهرداري براي برگزاري مراسم ارتحال / تمام زائران بيمه مي شوند موج - معاون خدمات شهري شهرداري تهران گفت: براي برگزاري هر چه باشکوه تر مراسم بيست و ششمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) 10 هزار نيروي شهرداري بسيج شده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مجتبي عبدالهي در نشستي که به منظور گزارش عملکرد شهرداري براي برگزاري بيست و ششمين سالگرد بزرگداشت حضرت امام خميني (ره) برگزار شد با بيان اين مطلب تصريح کرد: تمام نيروهاي شهرداري تهران بسيج شده اند تا در ساعات پر تراکم تعداد نفرات شهرداري به 10 هزار نيرو خواهد رسيد.
وي افزود: براي برپايي اين مراسم و اقداماتي که از سوي شهرداري تهران ارائه خواهد شد برآورد هزينه نکرده ايم زيرا شهرداري از ظرفيت هاي زير مجموعه خود استفاده مي کند.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران با اشاره به در نظر گرفتن 23 تهمه و و 22 منطقه به منظور ارائه خدمات خاطر نشان کرد: در ستاد اجرايي شهرداري تهران 23 تهمه در نظر گرفته شده و سازمان ها مناطق 22 گانه شهرداري تهران نيز در اين ميان فعاليت هايي را خواهند داشت.
عبدالهي در خصوص تجهيزات در نظر گرفته شده براي خودروها در سالگرد حضرت امام خميني (ره) اظهار کرد: پارکينگي به مساحت 120 هکتار براي خودروها و اتوبوس هايي که زائران را به حرم مطهر امام خميني (ره) مي آورند در نظر گرفته شده است و از اين بابت مشکلي نخواهيم داشت.
وي با بيان اين مطلب که امسال تعداد سرويس هاي بهداشتي در اطراف حرم مطهر حضرت امام خميني (ره) افزايش يافته است، گفت: امسال 400 سرويس بهداشتي جديد در اطراف حرم مطهر در نظر گرفته شده ضمن اينکه 95 درصد اين سرويس هاي بهداشتي ثابت خواهند بود.
وي از رايگان بودن مترو از 13 خردادماه خبر داد و گفت: از ساعت 18 روز سه شنبه تا پايان روز 14 خردادماه حرکت قطارهاي مترو به صورت رايگان خواهد بود.
عبدالهي ادامه داد: همچنين 700 نقطه در شهر تهران براي انتقال زائرين به حرم مطهر در نظر گرفته شده و پنج هزار اتوبوس و همچنين 200 ون در اختيار شهروندان خواهد بود.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران در خصوص نقشه هاي توزيع شده ميان زائران در روز 14 خرداد تصريح کرد: 23 هزار و 500 نقشه که مسير کاروان ها را مشخص کرده در اختيار استان ها قرار گرفته همچنين سه هزار نقشه اصلي نيز در مسيرهاي اصلي نصب شده است.
وي با اشاره به ايستگاه هاي صلواتي در نظر گرفته شده براي ارائه خدمات به شهروندان خاطر نشان کرد: 19 ايستگاه صلواتي توزيع محصولاتي از جمله آب معدني، آب ميوه، نان و پنير را بر عهده خواهند داشت و از اين طريق شهروندان مي توانند برخي از نيازهاي خود را برطرف کنند.
عبدالهي از آماده باش کامل ماموران آتش نشاني در روز ارتحال حضرت امام خميني (ره) خبر داد و گفت: تمام نيروهاي سازمان آتش نشاني در روز 14 خرداد در حالت آماده باش کامل قرار خواهند داشت و 570 نيرو نيز در اطراف حرم مستقر خواهند بود.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران با اشاره به احداث 420 غرفه فرهنگي در اطراف حرم مطهر حضرت امام خبر داد و گفت: 420 غرفه فرهنگي خدمات مختلفي را در حوزه مباحث مرتبط با سيره، اخلاق و رفتار حضرت امام خميني (ره) ارائه خواهند کرد.
عبدالهي با تاکيد بر اين مطلب که تمام زائران حضرت امام خميني (ره) در روز ارتحال امام بيمه خواهند بود، بيان کرد: زائرين از مبداء تا زمان برگشت از مراسم ارتحال حضرت امام بيمه خواهند بود و اگر حادثه اي براي شهروندي اتفاق بيافتد بيمه هزينه خسارت ها را جبران مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن