تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821141545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع‌آوري زکات بايد به تشکل‌هاي مردمي واگذار شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۱۸ب.ظ)
جمع‌آوري زکات بايد به تشکل‌هاي مردمي واگذار شود موج - نماينده ولي‎فقيه در جهاد کشاورزي لرستان گفت: بهتر است کار زکات به تشکل‌هاي مردمي واگذار شود و علاوه براين ما مي‌توانيم از شبکه‌هاي مجازي مانند سامانه ارسال پيامک در ترويج فرهنگ زکات استفاده کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام سيدعيسي موسوي، مسوول دفتر نمايندگي ولي‌فقيه در سازمان جهاد کشاورزي استان لرستان، در جلسه شوراي زکات لرستان که يک‌شنبه، دهم خرداد، در بيت نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان برگزار شد، گفت: ما بايد در روش‌ها و ساختارهايي که داريم بازبيني داشته باشيم.
وي ادامه داد: ما براي زکات برنامه داريم اما ممکن است مانع ما در ساختارهاي اجرايي باشد که چگونه اين برنامه‌ها را اجرا کنيم.
حجت‌الاسلام موسوي، تصريح کرد: اگر يک گروه و تشکل مردمي باشد آن‌را اجرا کند بهتر است چراکه اگر اين کار را به خود مردم واگذار کنيم شايد بهتر جواب بگيريم.
نماينده ولي‌فقيه در جهادکشاورزي استان لرستان، عنوان کرد: ما مي‌توانيم از شبکه‌هاي مجازي مانند سامانه ارسال پيامک در ترويج فرهنگ زکات استفاده کنيم.
وي با اشاره به اين‌که جهاد کشاورزي در 51 مرکز تعاون روستايي همکار و نماينده دارد، اظهار کرد: بحث ديگر استفاده از ظرفيت‌هاي جهاد است که ستاد مي‌تواند برنامه‌ريزي داشته باشد و هر بخش را به يک ارگان بسپارد که انجام دهد.
حجت‌الاسلام موسوي با بيان اين‌که در سال‌جاري 560 نفر نيروي جوان به اعضاي جهاد کشاورزي اضافه شده است که در خط مقدم قرار دارند، اظهار کرد: ما مي‌توانيم از اين ظرفيت که بيشتر خانم هستند براي انجام تبليغات زکات در بين روستاها؛ مخصوصاً در بين خانم‌هاي خانه‌دار استفاده کنيم.
نماينده ولي‌فقيه در سازمان جهاد کشاورزي استان لرستان، ادامه داد: سال گذشته فرمي براي کشاورزان طراحي کرديم که خودشان با استفاده از آن مي‎توانند ميزان زکاتي را که بايد پرداخت کنند محاسبه کنند.
وي با اشاره به اين‌که خود جهاد کشاورزي در زمينه بحث‌هاي ترويجي و تبليغي وظيفه سازماني دارد و ما بايد به ترويج پرداختن زکات مستحبي بپردازيم، عنوان کرد: اگر فقيري نداشته باشيم کار کردن در زمينه شوراهاي چهارگانه نماز، امر به معروف و نهي از منکر، زکات و حجاب و عفاف جزء وظايف سازماني جهاد کشاورزي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن