تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802723033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هم ما هم نفت لیاقت قهرمانی داریم/پرسپولیسی‌ها هرگز پرسپولیسی‌ها را تنها نمی‌گذارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گل محمدی:
هم ما هم نفت لیاقت قهرمانی داریم/پرسپولیسی‌ها هرگز پرسپولیسی‌ها را تنها نمی‌گذارند
سرمربی فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: من جسارت نمی‌کنم که بخواهم هواداران پرسپولیس برای این دیدار به ورزشگاه دعوت کنم مطمئن باشید پرسپولیسی‌ها هیچ وقت پرسپولیسی‌ها را تنها نمی‌گذارند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در کنفرانس خبری جام حذفی بیان کرد: جا دارد به تیم نفت تهران بابت صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا تبریک بگویم. فوتبال نفت تهران با بردی که بدست آوردند توانستند کار بزرگی را رقم بزنند و بازیکنان و کادر فنی و مدیریت تیم باعث افتخارآفرینی کشورمان شده‌اند.


وی درباره دیدار فینال جام حذفی تصریح کرد: بازی فینال اخرین بازی ما در لیگ محسوب می‌شود و به طور حتم فینال سختی را در پیش رو خواهیم داشت البته باید بگویم تا به اینجای کار مراحل سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و با توجه به اینکه شروع خوبی در لیگ چهاردهم نداشته‌ایم اما توانستیم جزو چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم. تمام کارکنان مجموعه باشگاه ذوب‌آهن تلاش کردند تا به اینجا نتایج خوبی را کسب کنیم و به طور حتم قهرمانی در فینال جام حذفی باعث می‌شود مستقیم به آسیا برویم.


گل محمدی افزود: بعد از آخرین بازی در لیگ برتر تنها توانستیم یک بازی تدارکاتی با تیم دانشجویان برگزار کنیم و آن طور که باید بازیکنان به آمادگی‌های لازم دست پیدا نکردند و ترسم از این است که تیم شرایط حضور در مسابقه را نداشته باشد اما در هر صورت سعی کردیم با تمرینات خوب فینال جام حذفی را با برد پشت سر بگذاریم.


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: با تمام وجود جام را می‌خواهیم و بازی فینال برای هر 2 تیم بازی حساسی است و به نظر من هر 2 تیم شایسته قهرمان شدن را دارند و امیدوارم هر تیمی که خوب بازی می‌کند قهرمان شود حتی اگر تیم نفت نیز خوب بازی کند می‌تواند قهرمانی را از آن خود کند.


وی عنوان کرد: به طور کلی تیمی که تمرکز کافی و خوبی را در بازی داشته باشد می‌تواند برنده میدان باشد و مطمئن باشید حضور هواداران باعث دلگرمی ما می‌باشد همچنین حضور هواداران پرسپولیس که خیلی نیز بزرگوار هستند می‌تواند به ما دلگرمی بدهد اما من جسارت نمی‌کنم که بخواهم هواداران پرسپولیس برای این دیدار به ورزشگاه دعوت کنم مطمئن باشید پرسپولیسی‌ها هیچ وقت پرسپولیسی‌ها را تنها نمی‌گذارند.


وی افزود: اعتقادی به این که بازی ذوب آهن و نفت تهران دربی می‌شود ندارم و باید بگویم من به عنوان سرمربی ذوب‌آهن و منصوریان به عنوان سرمربی نفت در این بازی حضور داریم و درست نیست در این بازی مهم بخواهیم بحث استقلالی و پرسپولیسی بودن را مطرح کنیم و این بازی فینال را به حاشیه ببریم البته در حال حاضر صحبت کردن در مورد تیم پرسپولیس در این جا جایز نیست اما نبود ثبات مدیریتی باعث شده که پرسپولیس این نتایج را کسب کند و به عقیده من دلیل نتیجه نگرفتن تیم پرسپولیس عدم ثبات مدیریتی است.


گل محمدی افزود: از تیم تراکتور سازی و هیچ باشگاه دیگری پیشنهادی ندارم و در حال حاضر با باشگاه ذوب آهن صحبت کردم و امیدوارم با برنامه‌ریزی بتوانیم نتایج خوبی را در آینده رقم بزنیم.


انتهای پیام/






۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن