تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814590826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلوپ: رها کردن دورتموند درد‌آور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کلوپ: رها کردن دورتموند درد‌آور است خبرگزاری پانا: سرمربی تیم فوتبال دورتموند با ابراز تأسف از شکست تیمش در آخرین بازی که تحت هدایت او انجام داد، اعتراف کرد که جدا شدن از زردپوشان وستفالن برای او کار بسیار سختی است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد ساعت 09:15

خبرگزاری پانا+کلوپ

به گزارش خبرگزاری پانا، یورگن کلوپ پس از تماشای شکست 3 بر یک دورتموند برابر ولفسبورگ در فینال جام حذفی آلمان، اظهار داشت: ما بی‌نهایت ناراحت هستیم. عملکرد خوبی داشتیم و در واقع توانستیم در تمام طول مسابقه ریتم بازی را حفظ کنیم اما در برخی مقاطع به خصوص از بازی از نظر دفاعی ضعیف بودیم. گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم. قبل از پایان بازی می‌توانستیم نتیجه را 3 بر 2 کنیم. شاید داور باید یک پنالتی هم باید به ما می‌داد اما این دلیل شکست‌مان در این بازی نبود.
کلوپ ادامه داد: در نیمه دوم ما یک فرصت دیگر داشتیم که به بازی برگردیم. بین دو نیمه احساس می‌کردم که هنوز شانس بازگشت به بازی و کسب نتیجه را داریم. در کل فکر می‌کنم که در این بازی شانس خیلی با ما یار نبود. در نهایت ما متحمل شکستی شدیم که می‌شد از آن اجتناب کرد اما من می‌خواهم به ولفسبورگ تبریک بگویم. زندگی همچنین ادامه دارد.
سرمربی زردپوشان وستفالن تأکید کرد: درد ترک تیم کم‌کم دارد بر من غلبه می‌کند و این واقعاً دردآور است. من فقط تلاش کردم که از تک‌تک بازیکنانم تشکر کنم، چون کار کردن در کنار آنها لذتی فوق‌العاده داشت و برایم مایه افتخار بود. برای من رها کردن آنها کار بسیار سختی است. حالا خبری از جشن نیست اما در عوض‌اش یک جشن خداحافظی برگزار خواهد شد. اگر این شکست نکته مثبتی برای ما داشته باشد این است که سطح توقعات از ما برای فصل آینده بالا نخواهد بود. متأسفانه بازیکنانم فصل را باید زود شروع کنند، چون باید در مرحله مقدماتی لیگ اروپا بازی کنند. من دوست داشتم که چنین اتفاقی رخ نمی‌داد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن