تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819724253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيروي انتظامي پناهگاه مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۸ب.ظ)
دادستان قضائي نيروهاي مسلح استان قم: نيروي انتظامي پناهگاه مردم است موج-قم- دادستان قضائي نيروهاي مسلح استان قم در جمع کارکنان فرماندهي انتظامي استان، گفت: نيروي انتظامي پناهگاه مردم است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، دادستان قضايي نيروهاي مسلح استان قم در جلسه توجيهي که در نمازخانه ستاد فرماندهي انتظامي استان قم برگزار شد، با اشاره به ارزش و جايگاه خدمت به مردم، اظهار داشت: خدمت خالصانه عبادت است، رفتار سالم و صادقانه پليس در طول زمان خدمت، به طوري که حافظ حقوق وآبروي ديگران باشد، موجب آرامش و آسودگي خيال و وجدان وي طي مدت خدمت و حتي پس ازآن خواهد بود.
وي افزود: وظايف فرماندهان دراين زمينه سنگين تر از سايرين است، زيرا فرماندهان بايد با نگاهي ژرف، تدابيري عالمانه و تذکرات به موقع، مانع از بروز اشتباهات و خطاهاي افسران و افراد مجموعه خود شوند.
عباسي افزود: کارکنان و پرسنل نيروي انتظامي از ‌کارگزارن و ارکان نظام اسلامي هستند و مردم به آن ها به چشم يک ملجأ و پناهگاه نگاه مي کنند.
وي گفت: پليس بايدبه تمام مراجعان و مخاطبان خود به يک شکل نگاه کند و در حوزه کاري خود پاسخگو باشد،اگر درست و قانون مند به وظايف خود عمل کرده و رفتاري مقتدرانه توأم با عدالت داشته باشد، آن گاه بهترين سفيران امر به معروف و نهي از منکر خواهد بود.
عباسي در ادامه امنيت را زندگي آسوده و همراه با آرامش افراد جامعه عنوان کرد و افزود: تأمين امنيت در داخل کشور برعهده ي نيروي انتظامي و در مرزها بر عهده مرزباني، ارتش و سپاه است.
دادستان قضايي نيروهاي مسلح بابازخواني بيانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) مبني بر اين که کارکنان نيروي انتظامي مصداق واقعي مجاهدان في سبيل الله هستند، اضافه کرد: تعهد و تقوا و شجاعت و تخصص دو بال پليس براي پرواز هستند که بدون داشتن هرکدام ازاين دو، پليس نمي تواند در مأموريت هاي خود موفق ظاهر شده و در مسير مطلوب حرکت کند.
عباسي در خاتمه عنوان داشت: همه ما مسوول هستيم تا قبل از اين که اتفاقي بيافتد از وقوع آن پيشگيري کنيم، مجازات به تنهايي نمي تواند بازدارنده باشد، پس بايد براي کاهش وقوع جرم بر پيشگيري متمرکز شويم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن