تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803296463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده باش کامل نيروهاي شهرداري براي برگزاري سالگرد ارتحال امام (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۰ب.ظ)
آماده باش کامل نيروهاي شهرداري براي برگزاري سالگرد ارتحال امام (ره) موج - مديران ارشد شهرداري تهران در آستانه سالروز ارتحال امام خميني (ره) از اقدامات زيرمجموعه خود در اين زمينه گزارشي ارائه دادند.
به گزارش خبرگزاري موج، شهردار منطقه 5 از اجراي عمليات پاکسازي، زيباسازي محوطه، مناسب سازي و اجراي آسفالت، احداث فضاي سبز و تامين روشنايي پهنه مشخص شده منطقه در اطراف حرم مطهر در آستانه سالگرد بزرگداشت امام (ره) خبر داد.
سيد محسن اسدي همچنين از برپايي پرديس فتح الفتوح امام (ره) در پهنه غرب حرم مطهر با محوريت ترويج و تعميق روحيه ايثار وشهادت و رويکرد مدافعان حرم، نگار گذر ايثار و شهادت شامل آثار هنري، نمايشگاه عکس جملات و وصاياي مدافعان حرم، استقرار14غرفه شامل غرفه سلامت و ارائه خدمات اوليه پزشکي، تست قند خون، فشار خون، غربالگري ديابت، نمايشگاه کتاب، مسابقات خاطره نويسي با موضوع امام ولايت و رهبري، مسابقه نقاشي، مسابقه ورزشي وهمچنين اجراي برنامه خوشنويسي سخنان امام راحل، غرفه نسيم بهشت براي ارائه مشاوره مذهبي و ديني، پرديس کودک، غرفه کودک و انديشه، غرفه قاب ماندگار براي گرفتن عکس يادگاري با تصاويري از حرم مطهر امام حسين (ع)، امام رضا (ع) و حضرت زينب (س)، غرفه 1888و137،غرفه راديو نمايشگاه و غرفه خدمات پشتيباني و ... در پهنه منطقه 5 در حرم مطهر خبر داد.
وي افزود: براساس دستورالعمل ابلاغي، علاوه بر برنامه هاي اجرايي و خدماتي در ايام بزرگداشت امام خميني، برنامه هاي فرهنگي گسترده اي در سطح محلات نيز اجرا خواهد شد. همچنين تسهيلات لازم جهت انتقال شهروندان به مرقد امام (ره) در روز 14 خرداد همچون سال هاي گذشته پيش بيني شده است.

شهردار منطقه 22: عرصه 3 هکتاري منطقه آماده سازي مي شود
شهردار منطقه 22 با اشاره به آغاز رسمي فعاليت هاي ستاد بزرگداشت امام خميني در منطقه22 از 20 ارديبهشت گفت: عرصه اي با مساحت 3 هکتار در ضلع جنوب شرقي عوارضي تهران قم در اختيار شهرداري منطقه 22 قرار گرفته که در اين پهنه، حوزه امور شهري و محيط زيست با فعاليت هايي چون هرس، چمن زني، خشکه زني کاشت نهال، رفت و روب و نظافت روزانه عرصه تحويل شده به منطقه، علف کشي پهنه تحويلي، نصب داربست ها و علف تراشي محوطه ايستگاه و نظافت و شست و شوي آن، رنگ آميزي محوطه ايستگاه با استفاده از مواد پوشاننده، تسطيح، شست و شو و رنگ آميزي گاردريل ها، رنگ آميزي جداول، تابلوهاي برق، پايه تابلوها، پايه چراغها، نظافت و شست و شوي المانهاي شهري، رنگ آميزي کانکس هاي سرويس بهداشتي و ... را در دستور کار دارد.
قاسم مولايي ادامه داد: حوزه فني و عمراني منطقه نيز لکه گيري آسفالت، ترميم جداول، تسطيح دسترسي ها و رگلاژ آنها به مساحت يک هکتار، لکه گيري هاي سيماني، ترميم حدود 36 چشمه سرويس بهداشتي، نصب سرويس هاي بهداشتي پرتابل و ... را برعهده داشته و حوزه حمل و نقل و ترافيک نيز افزون بر انجام خط کشي هاي ترافيکي محدوده، ترميم يا تعويض علائم و نيوجرسي هاي ترافيکي و ديگر فعاليتهاي مرتبط با اين حوزه را انجام خواهد داد.
وي افزود: همزمان با 13 و 14 خرداد ماه، ايستگاه فرهنگي منطقه 22 داير خواهد شد و با مشارکت تمامي گروهها و نهادهاي انقلابي در منطقه و برنامه هاي مختلف فرهنگي و مذهبي به اجرا در مي آيد. استقرار غرفه هاي فرهنگي با موضوعاتي همچون حجاب و عفاف، مهدويت، خوشنويسي، حفظ و قرائت قرآن، نمايشگاه کتاب، پاسخگويي به سوالات شرعي، عکس، نقاشي کودکان همچنين نمايش فيلم، خاطره گويي و توزيع اقلام فرهنگي از جمله برنامه هاي فرهنگي در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه 10: پرديس عصر امام خميني؛ محور برنامه هاي منطقه 10
شهردار منطقه 10 با اشاره به برنامه هاي پرديس منطقه 10 در مراسم بزرگداشت امام خميني گفت: برنامه هاي اجرايي پرديس عصر امام (ره) با محوريت آرمان قدس شريف، بيانات حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب در مورد لزوم حمايت از آزادي قدس شريف، دلايل حمايت از جريان مقاومت در برابر صهيونيست ها، جنايات و اهداف صهيونيست ها از سيطره قدس شريف، نقش ويژه بانوان در انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و همراهي با حضرت امام خميني (ره)، تاکيد بر نقش مادران و همسران شهدا و ... با محوريت خانه هاي محلات برگزار مي شود.
فرامرزعظيمي ادامه داد: در پهنه تحويلي اين منطقه عمليات رفت و روب، علف کشي، تسطيح و خاکبرداري، امحاء شعارنويسي، مرمت و بازسازي سرويس هاي بهداشتي، رنگ آميزي ديواره ها و جداول، لکه گيري و مرمت آسفالت، رنگ آميزي المانها و نصب داربست و بنر، بهسازي فضاي سبز ، پاکسازي معابر، برپايي ايستگاههاي صلواتي و فرهنگي در دستور کار قرار دارد و در دست اجرا است.
به گفته شهردار منطقه 10؛ علاوه بر اعزام نيروهاي کارگري تاکنون عمليات کابل کشي و انتقال برق و آب آشاميدني به کانکس ها، پاکسازي محل از بوته و خار، تراشيدن کف پهنه معابر عمومي، پاکسازي ضلع جنوب پهنه، پاکسازي محل استقرار کانکس هاي موتوري، حمل خاک و نخاله، استقرار کانکس آب آشاميدني و ... اجرا شده است.

رئيس ستاد محيط زيست شهرداري: زائران، محيط زيست حرم را حفظ کنند
رئيس ستاد محيط زيست شهرداري از تدوين دستورالعمل زيست محيطي و بهداشتي در مراسم بزرگداشت حضرت امام خميني (ره) توسط اين ستاد خبر داد.
علي محمد شاعري گفت: استفاده از سرشيرهاي کاهنده مصرف آب و شيرهاي حبابي در سرويس‌هاي بهداشتي و تأسيسات آبياري فضاي سبز، استفاده از شيرهاي الکترونيکي و پدالي در روشويي هاي موجود در سرويس هاي بهداشتي در صورت امکان، آبياري فضاي سبز هنگام صبح و غروب به منظورکاهش تبخير، تعبيه مخازن زباله تر و خشک در کنارهم با رنگ مشخص و برچسب شناسايي در تعداد کافي در پهنه‌­هاي مختلف اطراف حرم مطهر، نصب بنر با محتواي حفظ محيط زيست و اشاعه الگوهاي مناسب رفتار زيست محيطي در هر پهنه در اطراف حرم مطهر از مفاد دستور العمل به شمار مي رود.
شاعري در ادامه زائران حرم حضرت امام را به استفاده نمودن از ظروف با پايه گياهي و تفکيک زباله خشک و تر در سطل هاي مجزا، مصرف مايعات و نوشيدني هاي مناسب جهت جلوگيري از گرمازدگي، استفاده از آب تصفيه شده و يخهاي بهداشتي، حفاظت از محيط زيست پيرامون جهت آسيب نرساندن به فضاي سبز توصيه نمود.

حاجي بيگي: توزيع شربت و خرما در پايانه هاي چهارگانه
مديرعامل سازمان پايانه ها و پارک سوارهاي شهرداري تهران نيز از آماده باش کامل ناوگان حمل و نقل عمومي براي مراسم بزرگداشت امام خميني (ره) خبر داد.
محمدرضا حاجي‌بيگي گفت: با هماهنگي انجام شده با اداره کل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تهران، ‌اتوبوس‌هايي آماده شده تا زائران بتوانند به راحتي از امکانات مناسب در مراسم بزرگداشت حضرت امام بهره گيرند. فضاي شرکت‌هاي حمل و نقل و بار و مجتمع‌هاي خدماتي و فروشگاهي به منظور بزرگداشت اين ايام، در پايانه‌هاي چهارگانه مسافري تهران مهياست.
وي ادامه داد: برگزاري مراسم ويژه، سخنراني ائمه جماعت در پايانه ها براي تبيين انديشه‌هاي حضرت امام (ره)، استفاده از تبليغات محيطي، مسابقات نقاشي و خاطره نويسي، پخش برنامه هاي مرتبط در راديو مسافر و ارسال پيامک تسليت، استقرار طلاب در پايانه ها براي مشاوره ديني، ارائه خدمات پزشکي و پيراپزشکي از سوي مسئولان اورژانس در پايانه ها، خدمات مشاوره اي تغذيه و سلامت و آزمايش هاي رايگان سنجش سلامت، ايجاد ايستگاه‌هاي صلواتي و ارائه خدمات به زائران حرم مطهر در پايانه ها نيز در ايام بزرگداشت امام خميني پيش بيني شده است.
حاجي بيگي افزود: همکاران ما در اين روزها با برپايي ايستگاه صلواتي در ورودي‌ها و خروجي‌هاي پايانه‌هاي مسافري غرب، جنوب، شرق و بيهقي تهران، با توزيع شربت و خرما از زائران حرم مطهر پذيرايي مي‌کنند. همچنين آماده‌سازي نمازخانه‌ها،‌ هماهنگي نيروهاي خدماتي سازمان براي نظافت ۲۴ساعته فضاهاي تحت پوشش سازمان و هماهنگي با نيروي انتظامي براي افزايش ضريب امنيت از اقدامات ديگري است که در سازمان پايانه‌ها انجام شده است. علاوه بر اين، امکانات خاص براي هرگونه حوادث غيرمترقبه شامل آماده‌باش نيروهاي آتش‌نشاني مستقر در پايانه و هماهنگي با اورژانس براي استفاده از فوريت‌هاي پزشکي در موارد اضطراري پيش بيني شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن