تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821224631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه‌هاي ديجيتال و توسعه فضاي مجازي حمايت مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۱۱ب.ظ)
امسال با اختصاص اعتبار ويژه؛ رسانه‌هاي ديجيتال و توسعه فضاي مجازي حمايت مي شود موج-بندر انزلي-معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره رسانه‌هاي ديجيتالي گفت: امسال حمايت جدي از توسعه فضاي مجازي و رسانه‌هاي ديجيتال صورت مي‌گيرد و به همين دليل اعتبار ويژه‌اي از تبصره خاصي که در بودجه پيش‌بيني شده به اين امر اختصاص مي‌دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج از بندر انزلي، علي‌اصغر کارانديش در نشست سالانه نمايندگان استاني مراکز فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال سراسر کشور در مجتمع فرهنگي و هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي انزلي، هدف از برگزاري اين نشست را بررسي مسايل و مشکلات مجتمع‌هاي فرهنگي ديجيتالي در کشور عنوان کرد.
وي با بيان اين که در سال‌هاي گذشته بيش از 300 مجتمع فرهنگي ديجيتالي راه‌اندازي شده است، افزود: بيش از يک‌هزار شغل ايجاد شده و به صورت گسترده براي توسعه مجتمع‌ها برنامه‌ريزي شده است.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اين که مجتمع‌هاي ديجيتالي دو کار عمده را انجام مي‌دهند، گفت: وزارتخانه امکانات را در اختيار اين مجتمع‌ها قرار مي‌دهد و مديريت با بخش غيردولتي است.
وي ادامه داد: اين بخش نسبت به آموزش ديجيتالي و رسانه‌هاي مجازي و افراد و توليد محتوا اقدام مي‌کند و امروز شاهد رونمايي تعدادي از آثاري که در يک‌سال گذشته توليد شده است، هستيم.
کارانديش به برنامه‌هاي آينده وزارت ارشاد درباره رسانه‌هاي ديجيتالي گفت: امسال حمايت جدي از توسعه فضاي مجازي و رسانه‌هاي ديجيتال صورت مي‌گيرد و به همين دليل اعتبار ويژه‌اي از تبصره خاصي که در بودجه پيش‌بيني شده به اين امر اختصاص مي‌دهيم.
وي با تاکيد بر ضرورت توسعه امکانات مجتمع‌هاي ديجيتالي، تصريح کرد: اميدواريم بتوانيم به صورت گسترده از نظر امکانات و فني مراکز و مجتمع‌هاي ديجيتال را توسعه دهيم.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره بي‌برنامگي اين وزارتخانه در زمينه بيمه خبرنگاران، خاطرنشان کرد: به لحاظ اين که خبرنگاران در آينده بتوانند از بيمه تامين اجتماعي در بخش‌هاي مختلف از جمله بيمه بيکاري استفاده کنند، بيمه خبرنگاران توسط خود رسانه‌ها انجام مي‌شود و براي اين منظور اعتبار مالي را وزارتخانه تامين مي‌کند تا مشکلات برطرف شود.
گفتني است، در حاشيه نشست مذکور شش توليدات مجتمع‌هاي فرهنگي‌هنري ديجيتال برتر کشور رونمايي شد که شامل کلاه قرمزي و روياي شکلاتي، يک جرعه نگاه زنگوله، ربات خبررسان، رايان در تلگرام، قوشنه و شبکه نرم‌افزاري آموزشي بوده است.
سه رابط استاني شبکه ملي فرهنگ که رتبه‌هاي نخست تا سوم را کسب کردند و نيز سه مدير برتر مجتمع‌هاي ديجيتالي استاني تجليل شدند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن