تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820729744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره صفيران کتاب در رشت برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۱۴ب.ظ)
جشنواره صفيران کتاب در رشت برگزار شد موج-رشت- به مناسبت روز جوان و ميلاد حضرت علي اکبر(ع) جشنواره صفيران کتاب در رشت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، امير محمدپور، مديرکل کتابخانه هاي عمومي استان گيلان امروز در جشنواره«صفيران کتاب» که همزمان با ولادت حضرت علي اکبر(عليه السلام) و روز جوان، جنب کتابخانه امام حسن مجتبي (عليه السلام) در پارک سبزه ميدان رشت برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاري اين جشنواره رساندن صداي بلند کتاب و کتابخواني به مردم فرهنگ دوست شهر است که با همکاري شهرداري کلانشهر رشت درحال برگزاري است.
وي آشنا کردن جوانان و نوجوانان با فرهنگ مطالعه و نيز استفاده درست از فن آوري‌ها و نرم افزارهاي روز را جهت مطالعه از ديگر اهداف اين برنامه عنوان کرد و افزود: کتاب هيچ جايگزيني ندارد و بايد در سبد کالاي هر خانواري باشد.
محمدپور در ادامه با بيان اين که 886 هزار و 372 نسخه کتاب در 98 کتابخانه استان گيلان وجود دارد، اظهارکرد: استان گيلان 57 کتابخانه شهري و 24 کتابخانه روستايي، 16 باب کتابخانه مشارکتي و يک باب کتابخانه مستقل دارد.
وي تصريح کرد: 44 هزارو 809 تن عضو کتابخانه‌هاي عمومي استان گيلان هستند.
محمدپور به ايجاد بخش کودک در 53 درصد از کتابخانه هاي عمومي استان اشاره و اضافه کرد: ايجاد شيفت شب در دو کتابخانه عمومي استان و همچنين ايجاد اينترنت پرسرعت از90 درصد کتابخانه هاي گيلان براي ارائه خدمات بهتر به مخاطبان از جمله کارهاي اين نهاد است.
وي در ادامه با تاکيد بر اين که هر کدام ما بايد پيام آور کتاب و کتابخواني براي دوستان و اعضاي خانواده خود باشيم، بيان کرد: اعضاي بزرگ تر خانواده مي توانند با مطالعه، الگوي مناسبي براي فرزندان خود باشند.
گفتني است؛ در اين جشنواره علاوه بر برگزاري نمايشگاه کتاب، ايستگاه نقاشي، اجراي مسابقات متنوع از جمله دارت، نقاشي کودکان، مشاعره و برش کيک نيز انجام شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن