تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815387413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذیب مذاکره پرسپولیس با تیموریان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تکذیب مذاکره پرسپولیس با تیموریان
برانکو ایوانکوویچ به دنبال این است تا برای فصل بعد تیمی قدرتمند را تشکیل دهد و به واسطه آن به وعده‌اش برای قهرمانی عمل کند.

به گزارش "ورزش سه"، در این بین هر روز اسامی جدیدی برای حضور در این تیم در رسانه‌ها منتشر می‌شود و تازه‌ترین خبر به مذاکره سرخ‌پوشان با آندو تیموریان مرتبط بود. برانکو ایوانکوویچ که روز گذشته در تمرین تیم ملی حاضر شده بود در خلال آن گفتگو و خوش و بش کوتاهی با تیموریان به عنوان بازیکن سابقش در زمان حضورش در تیم ملی داشت که به شایعه حضور هافبک سابق استقلال در پرسپولیس دامن زد. برخورد روز گذشته برانکو از یک سو و مصاحبه محمد نوری که پیش از این عنوان کرده بوده تیموریان را به واسطه دوستی‌اش به پرسپولیس خواهد آورد سبب شد تا تنور شایعات در این باره گرم شود.

اما کریم باقری، دستیار برانکو ایوانکوویچ امروز در گفتگویی اعلام کرد با توجه به شرایط این باشگاه صحبتی با کاپیتان تیم ملی برای حضور در این تیم نشده است: ما هنوز با هیچ کس از جمله تیموریان برای فصل آینده صحبت نکردیم چون هنوز وضعیت باشگاه مشخص نیست.


14:14 1394/03/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن