تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819503494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم جدي مردم، لزوم مبارزه با مواد مخدر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۴۰ب.ظ)
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قم: عزم جدي مردم، لزوم مبارزه با مواد مخدر موج - قم - رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قم در جمع اساتيد و روحانيون دانشگاه هاي آزاد سراسر کشور، گفت: مبارزه با مواد مخدر، عزم ملي و جدي مردم و دستگاه هاي مختلف را مي طلبد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قم موضوع مواد مخدر را از مسائل مهم کشور و از جمله اولويت هاي فرماندهي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: اوضاع فعلي مواد مخدر به برنامه ها، الگوها و شيوه هاي متفاوتي برمي گردد که در هر برهه از زمان صورت گرفته است.
وي با بيان اينکه در گذشته مواد مخدر به صورت سنتي و شناخته شده بوده است، افزود: از اواخر دهه 70 بحث مواد مخدر صنعتي مطرح شد که اين مواد به علت ترکيبات اسيدي و اثرات آن بر سيستم عصبي بدن، قابل بازگشت نيست و افراد با مصرف اين مواد، خود و خانواده هايشان را به ورطه ي نابودي مي کشانند.
سرهنگ غلامعباس بلفکه در ادامه به تفاوت هاي شيشه با ديگر مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شيشه به علت مصرف سريع و راحت، تغيير روحيات فرد مصرف کننده، تحريک سيستم عصبي و تشديد حالات فرد، يکي از خطرناکترين موادي است که به شدت براي اطرافيان مصرف کننده نيز خطرآفرين مي باشد و اين موضوع جزء دغدغه هاي پليس است و ما نيز هم اکنون با تشکيل جلسات آگاه سازي در مجامع مختلف از جمله دانشگاه ها و مراکز علمي، اين حساسيت را به جامعه هدف منتقل مي کنيم.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر در پايان راه مقابله با مسأله مواد مخدر را عزم ملي و جدي با مشارکت همه دستگاه ها دانست و خاطرنشان کرد: رويارويي با اين پديده با فرهنگ سازي افراد مختلف جامعه ممکن است که با آگاهي بخشي و آموزش هاي لازم مي توان درصدد پيشگيري بوده و با اطلاع رساني هاي لازم در اين زمينه، اين مسئله را نيز مانند مقوله کراک به طور کامل حل کرد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم نيز در ادامه ضمن اظهار خرسندي از تشکيل چنين جلساتي، گفت: برخي از جوانان به علت عدم آگاهي از عوارض سوء شيشه و يا با القا و تحريکات دوستانشان، اقدام به مصرف اين مواد بسيار خطرناک مي کنند و در توهم اينکه از نظر هوشي و يا موضوعات ديگر نتيجه مثبتي مي گيرند، بر خلاف آن دچار جنون شده و اطرافيان شان را به مخاطره مي اندازند.
وي ادامه داد: اين افراد سرنوشت نامعلوم و بسيار بدي دارند که اگر مرتکب جنايت نشوند و به ديگران آسيب نزنند، حداقل آن اين است که خود را در اين وادي به ورطه نابودي کشانده اند.
سرهنگ صادقي افزود: توصيه پليس به خانواده هايي که به نحوي با اين موضوع درگير هستند، اين است که با برخوردهاي منطقي و دلسوزانه، اين افراد را به کمپ هاي معتبر و حتي المقدور دولتي معرفي و آن ها را پس از ترک نيز سامان دهي کرده و رها نکنند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم تصريح کرد: اگر خانواده ها نسبت به جوانانشان بي توجه باشند و موجبات تفريح سالم آن ها را فراهم نکنند، ممکن است شبکه هاي اجتماعي و رسانه هاي ضد اخلاق و گروه دوستان منحرف، آن ها را به مواد مخدر صنعتي و مشکلات ديگر سوق دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن