تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه سوئيس در منطقه آزاد انزلي تاسيس مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۵ب.ظ)
با موافقت مدير عامل منطقه آزاد انزلي؛ خانه سوئيس در منطقه آزاد انزلي تاسيس مي شود موج- انزلي-رئيس انجمن دوستي ايران و سوئيس، با طرح پيشنهاد تأسيس خانه سوئيس در منطقه آزاد انزلي گفت: در صورت تأسيس خانه سوئيس در منطقه آزاد انزلي، اين مكان به مركزي براي مبادلات تجاري-فرهنگي و عرصه اي براي آشنايي سرمايه گذاران سوئيسي با ظرفيت ها و فرصت هاي همكاري دو كشور تبديل خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از مديريت روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد انزلي، رضا رفيعي، رئيس انجمن دوستي ايران - سوئيس و ويتال بورگر، رئيس انجمن دوستي سوئيس – ايران و نايب رييس اتاق مشترك بازرگاني دو كشور از اين منطقه بازديد كرده و در جريان ديدار با رئيس هيأت مديره و مديرعامل اين سازمان، پيشنهاد تشكيل خانه سوئيس در منطقه آزاد انزلي را مطرح كردند كه اين پيشنهاد مورد موافقت مهندس مسرور قرار گرفت.
رضا مسرور، رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي در اين ديدار توضيحاتي در خصوص فرصت هاي سرمايه گذاري، مزيت ها و معافيت هاي قانوني، زيرساخت هاي در حال احداث منطقه از جمله مجتمع بندري كاسپين به عنوان بزرگ ترين بندر ايران در درياي خزر ارائه كرد و افزود: منطقه آزاد انزلي با دارا بودن ظرفيت هايي همچون بورس كالا به عنوان تنها بورس كالا مناطق آزاد ايران و قرار گرفتن در مسير كريدورهاي بين الملل همچون نوستراك و كريدور چين -اكتائو– انزلي از مزاياي سرمايه گذاري و فعاليت اقتصادي ويژه اي برخوردار است.
رضا رفيعي رئيس انجمن دوستي ايران و سوئيس در اين جلسه با بيان توضيحاتي از فعاليت هاي اين انجمن ها اظهار داشت: با توجه به تغيير فضاي بين المللي نسبت به ايران، شركت هاي اروپايي و به خصوص سوئيسي تمايل فراواني براي حضور در كشورمان دارند.
رئيس انجمن دوستي ايران و سوئيس، پيشنهاد تأسيس خانه سوئيس در منطقه آزاد انزلي را مطرح و اضافه كرد: در صورت تأسيس خانه سوئيس در منطقه آزاد انزلي، اين مكان به مركزي براي مبادلات تجاري- فرهنگي و عرصه اي براي آشنايي سرمايه گذاران سوئيسي با ظرفيت ها و فرصت هاي همكاري دو كشور تبديل خواهد شد.
وي در پايان خواستار توسعه همكاري هاي انجمن متبوع خود با سازمان منطقه آزاد انزلي به منظور معرفي مزايا و فرصت هاي سرمايه گذاري و حضور منطقه آزاد انزلي در نمايشگاه هاي سرمايه گذاري سوئيس و برگزاري نمايشگاه مشترك با مشاركت سرمايه گذاران دو كشور شد.
گفتني است؛ اين هيأت از مجموعه طرح ساحلي، فاز تجارت و گردشگري، شهرك صنعتي، مجتمع بندري كاسپين و سايت خودرو ديدار كرده و از نزديك با فرايند صدور مجوزهاي سرمايه گذاري و ثبت شركت در منطقه آزاد انزلي آشنا شدند.
در اين نشست معاونين عمراني و اقتصادي و مديران روابط عمومي و امور بين الملل و سرمايه گذاري سازمان منطقه آزاد انزلي نيز حضور داشتند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن