تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست فیفا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: لحظه به لحظه با انتخابات ریاست فیفا
قرار است رای گیری در مورد انتخاب رئیس آینده فیفا، از ساعت 19 در مقر این سازمان در زوریخ آغاز شود.

به گزارش "ورزش سه"، فیفا بالاترین مرجع و سازمان فوتبال در دنیا، از روز چهارشنبه به دلیل دستگیری چند عضو مهم اجرایی این ارگان، دستخوش بحرانی کم نظیر شده است. به دستگیر شدگان، اتهاماتی چون رشوه گیری و پولشویی نسبت داده شده است.

این بحران سبب شد تا بسیاری از بلاتر بخواهند که از نامزدی خود برای ریاست فیفا کناره گیری کرده و انتخابات را به تعویق بیندازد. بلاتر که سالهاست بر مسند ریاست فیفا نشسته، ضمن رد این درخواست، به عنوان شانس اول برنده شدن،  در انتخابات حضور خواهد داشت و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت از بین او و پرنس علی، کدام یک در نهایت برنده انتخابات خواهند شد.

برخی گمانه زنی ها از پایین آمدن شانس برنده شدن بلاتر بخاطر اتفاقات اخیر حکایت دارند. با ما بصورت لحظه به لحظه با آخرین تحولات صورت گرفته در انتخابات همراه باشید.


18.50 : 10 دقیقه تنفس تا آغاز رای گیری اعلام شده است.

18.30: ادای سوگند نمایندگان فیفا پیش از آغاز رای گیری شروع شده است. حضور دیوید جیل، نایب رئیس سابق منچستریونایتد و عضو کمیته اجرایی یوفا و برخورد سرد او با بلاتر جالب توجه بود.

18.15 : رای گیری برای درخواست رئیس فدراسیون فلسطین مبنی بر تعلیق فدراسیون فوتبال رژیم اشغالگر قدس آغاز شد که در نهایت 90 درصد حاضران، بر ضد این درخواست رای  دادند. جبرئیل رجب، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین در سخنرانی ای حماسی، گفت که او ممکن بود بخاطر بمباران های رژیم اشغالگر قدس کشته شود و فعالیت های فوتبالی این کشور باید از جانب فیفا تعلیق شود.





18:52 1394/03/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن