تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820648555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل سفیر فرانسه در ایران از سخنان اخیر رهبر انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تجلیل سفیر فرانسه در ایران از سخنان اخیر رهبر انقلاب استان‌ها > یزد - برونو فوشه سفیر فرانسه در ایران در سفر به یزد گفت: در کمتر کشوری شاهد اتخاذ سیاست های مناسب در خصوص پناهندگان هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، نشست هيأت ديپلماتيك و نمايندگان سازمان هاي بين المللي در ايران با استاندار یزد در حضور مديركل اموراتباع و مهاجرين خارجي استان، رئيس دفتر كميسارياي عالي پناهندگان در ايران، سفيران و نمایندگاه 10 كشور و نمايندگان سازمان هاي بين المللي در ايران شب گذشته در هتل ارگ يزد برگزار شد.   سفير كشور فرانسه در ايران به نمایندگی از این هیات دیپلماتیک در جلسه عنوان داشت: به خدمات دولت ايران نسبت به امور پناهندگان واقف هستيم و اميدواريم كشور ايران همكاري هاي بسيار خوبي مانند سالهاي گذشته با امور پناهندگان سازمان ملل داشته باشد.
برونو فوشه ادامه داد: هدف همه ما اين است كه شرايطي فراهم شود تا همه آوارگان و پناهندگان در سراسر جهان آگاهانه و داوطلبانه براي بازگشت به كشورهاي خود تصميم بگيرند.   وی با تقدیر از سخنان اخیر رهبر انقلاب درخصوص تاکید بر آموزش دانش آموزان افاغنه مجاز و غیرمجاز تصریح کرد: در کمتر کشوری شاهد اتخاذ این سیاست ها در خصوص پناهندگان هستیم.
در ادامه اين نشست، رئيس دفتر كميسارياي عالي سازمان ملل در امور پناهندگان در ايران گفت: سابقه خدماتي كه دولت جمهوري اسلامي ايران در سالهاي گذشته به پناهندگان، آوارگان و اتباع خارجي داشته بر كسي پوشيده نيست.
سيوانكا داناپالا اظهار داشت: استان يزد ساماندهي خوبي براي اتباع بيگانه و خارجي داشته است و اميدوارم زمينه هاي همكاري بيشتر در اين رابطه با امور پناهندگان سازمان ملل فراهم شود.
معاون دفتر امور اتباع وزارت کشور هم با ابراز رضايت از دفتر امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري يزد اظهار داشت: استان يزد توانسته امكانات لازم را براي اتباع بيگانه از نظر آموزش، بهداشت، شغل و امكانات رفاهي ديگر فراهم كند و اتباع بيگانه در كشور ايران از تمام حقوق قانوني خود مانند يك شهروند برخوردار هستند.
عباس نصراللهي اظهار اميدواري كرد تا با تأمين منابع مالي لازم دولت ايران بتواند پناهندگان و آوارگاني كه در ايران حضور دارند را تحت پوشش بيمه سلامت قرار دهد.
گفتني است در پايان اين نشست از رئيس دفتر كميسارياي عالي سازمان ملل در امور پناهندگان در ايران، سفارت كشور ژاپن در ايران و رئيس دفتر كميسارياي عالي سازمان ملل در امور پناهندگان استان كرمان با اهداي لوح تقدير توسط استاندار يزد تجليل شد.



جمعه 8 خرداد 1394 - 01:46:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن