تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816826646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش گربه‌های اشرافی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نمایش گربه‌های اشرافی
غیراز نمایشگاه گربه‌های اشرافی در کشور رومانی سالانه نمایشگاه‌های متعددی برای حیوانات مختلف در ابعاد کوچک و بزرگ برگزار می‌شود که همگی آنها با هزینه‌های هنگفتی همراه هستند.
گروه خواندنی های نامه نیوز - در این گزارش به سراغ نمایشگاه‌های گربه در سراسر جهان رفته‌ایم. رویدادهایی که به‌طور تقریبی در همه کشورها برگزار می‌شوند و مخاطبان گسترده‌ای نیز دارند. این نوع نمایشگاه‌ها بیشتر از جنبه‌های تجاری با اهداف سرگرمی شکل می‌گیرند و به‌طور معمول پوشش رسانه‌ای گسترده‌ای برای آنها انجام می‌شود. برخی از این رویدادها طولانی بوده و گاهی چند هفته طول می‌کشد. برخی دیگر نیز چند روزه هستند. اما وجه مشترک تمام آنها مشهور شدن یک حیوان خانگی است در صورتی که رتبه اول را کسب کند. این شهرت غیراز اینکه صاحب آن گربه را به یک ثروت فراوان می‌رساند، قیمت خرید آن گربه را هم چند ۱۰۰ برابر می‌کند. در معرفی برخی از نمایشگاه‌ها و مسابقات گربه در سراسر جهان با ما همراه باشید:
 
 
برگزاری نمایشگاه گربه در رومانی
هر سال مصادف با ماه آوریل نمایشگاه بین‌المللی گربه در بخارست پایتخت رومانی برگزار می‌شود و بیش از ۳۰۰ گربه اصیل در آن شرکت کرده و با هم به رقابت می‌پردازند. رومانی اگرچه کشوری نمایشگاهی نیست اما به برگزاری رویدادهای غیرمتعارف و اینچنینی شهرت دارد. انواع گربه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه شامل گربه مودار کوتاه بریتانیا و گربه بی‌موی اسفینکس است. رقابت گربه‌های شرکت‌کننده براساس شکل ظاهری است، داوران و تماشاچیان با دقت این گربه‌ها را نگاه و مقایسه می‌کنند و در نهایت به آنها امتیاز می‌دهند. گفتنی است که غیراز نمایشگاه گربه‌های اشرافی در این کشور سالانه نمایشگاه‌های متعددی برای حیوانات مختلف در ابعاد کوچک و بزرگ برگزار می‌شود که همگی آنها با هزینه‌های هنگفتی همراه هستند.
 
 
گربه‌های اشرافی در بلغارستان
نمایشگاه منحصربه‌فرد گربه در بلغارستان طرفداران بسیاری دارد. صوفیه به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای این کشور هر سال میزبان نمایشگاهی با حضور بیش از ۱۰۰ گربه زیباست. در نمایشگاه صوفیه که با استقبال گرم مردم پایتخت بلغارستان همراه است علاوه بر گربه‌های خانگی، وسایل جانبی و راحتی این حیوانات خانگی نیز در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. گربه ایرانی یکی از زیباترین و گرانقیمت‌ترین نژاد گربه خانگی در اروپا محسوب می‌شود که به‌طور معمول در این نمایشگاه یکی از رتبه‌های برتر را از آن خود می‌کند. «بوسیلکووا» مدیر نمایشگاه گربه بلغارستان در سال ۲۰۱۳م گفته بود: گربه ایرانی یکی از مشهورترین نژادهای اصیل گربه خانگی در جهان است که آرام بودن آن یکی از مزیت‌های شاخص این نژاد به حساب می‌آید. یک بچه گربه نژاد اصیل ایرانی در بازارهای اروپا با قیمت ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو معامله می‌شود.

نمایشگاه گربه‌های خانگی در روسیه (مسکو)
در نمایشگاه سالانه گربه‌های اصیل در مسکو به‌طور میانگین ۱۳۰ گربه شرکت دارند. نکته مهم و قابل‌توجه درباره این رویداد بزرگ جوایز ارزشمندی است که به صاحبان گربه‌های برگزیده داده می‌شود. در هر دوره یک اتومبیل لوکس اروپایی به کسی می‌رسد که زیباترین گربه را داشته باشد. گربه‌ها براساس استانداردی که از طرف سازمان‌های بین‌المللی مطرح می‌شوند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و بعد از موفقیت در آزمایش‌های مختلف سلامتی و ارائه نظرهای کارشناسی، از اول تا دهم رتبه‌بندی می‌شوند. در این بررسی‌ها، چهره گربه، نژاد، سن، قد، وزن و هوش و ذکاوت این حیوان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. فرآیند برگزاری نمایشگاه حدود ۲۰ روز طول می‌کشد. این نمایشگاه بیش از ۱۵ سال سابقه برگزاری دارد.
 
نمایشگاه گربه در آلمان
و باز هم کشور نمایشگاهی، آلمان! در شهر «ارفوت» نمایشگاه مشترک سگ‌ها و گربه‌ها برگزار می‌شود. ابعاد این نمایشگاه نسبت به دیگر رویدادهای این گزارش از وسعت بیشتری برخوردار است. شرکت‌کنندگان برای حضور گربه‌های خود در نمایشگاه گربه‌های اشرافی آلمان، باید ورودی پرداخت کنند و بعد از انجام آزمایش‌های مختلف سلامتی و تاییدیه‌های بهداشتی می‌توانند حیوانات خود را در فضایی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع در معرض نمایش بگذارند. در این نمایشگاه‌ها گربه‌هایی از نژادهای مختلف و به نمایندگی از حدود ۲۵ کشور جهان حضور داشته و توجه تماشاگران و عکاسان را به خود جلب می‌کنند. نکته مهم درباره این رویداد این است که پایان نمایشگاه برنده و بازنده ندارد و فقط یک نمایشگاه تخصصی گربه‌های مختلف است که بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای نیز دارد.

جشنواره گربه‌های عجیب در لیتوانی
نمایشگاه بین‌المللی گربه‌ها در «ویلنیوس» پایتخت لیتوانی هم طرفداران ویژه خودش را دارد. البته روند کار این نمایشگاه با موارد مشابه کاملا متفاوت است. برای موفقیت حیوانات در این نمایشگاه داشتن یک چهره زشت و کریه نیاز است. جذابیت‌های این نمایشگاه در نمایش بدریخت‌ترین گربه‌های جهان خلاصه می‌شود و البته مخاطبان بسیاری هم دارد. در این نمایشگاه دو روزه، بیش از یک‌هزار گربه از نژادهای مختلف و نادر همچون ایرانی، بنگالی، مصری، مشرقی، برمه‌ای، سیامی، حبشی و آنگولا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. البته زشت و چندش‌آور بودن این گربه‌ها به معنی آن نیست که گربه‌های مریض و بی‌حال می‌توانند به آن راه پیدا کنند بلکه همه گربه‌های شرکت‌کننده باید در شرایط ایده‌آل سلامتی بوده و کاملا قبراق و سرزنده باشند.
 
صورت‌های زیبا در نمایشگاه بین‌المللی گربه
۱۹ آوریل هر سال نمایشگاه بین‌المللی گربه در پایتخت قرقیزستان برگزار می‌شود. حدود ۱۵۰ گربه به همراه صاحبان‌شان از کشورهای مختلف جهان در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت می‌کنند و مراسم آن به‌طور زنده از چندین شبکه مهم پخش می‌شود. اساس کار این نمایشگاه بر چهره زیبای گربه‌هاست. با توجه به اینکه زیباترین چهره‌ها در نژادهای مختلف مربوط به گربه‌های ایرانی است، بنابراین به‌طور معمول (نشان)برندگان این نمایشگاه از روز اول مشخص هستند. در این رویداد ۴ روزه که به طور معمول سرمایه‌گذاران بزرگی هم دارد ۳ روز کامل به نمایش عمومی گربه‌ها اختصاص دارد. در نهایت و در روز چهارم، از میان تمام گربه‌ها، ۳ گزینه به عنوان برندگان نهایی انتخاب می‌شوند و صاحبان آنها جوایز نقدی دریافت می‌کنند.
 
نمایشگاه گربه‌ها در اسلوونی
به کشور اسلوونی می‌رسیم. در این نمایشگاه، داوران نظر خود را درباره حدود ۵۰۰ گربه از کشورهای اروپایی بیان خواهند کرد. این بدان معناست که مساحت این نمایشگاه بسیار بزرگ است. در ظاهر عمر نمایشگاه اسلوونی چندان طولانی نیست و تاکنون فقط ۵ دوره برگزار شده اما همین ۵ دوره کافی بوده تا در آخرین رویداد آن ۲۰ کشور از سراسر جهان برای نمایش گربه‌ها داوطلب شوند و سرمایه خوبی از کنار فروش بلیت این نمایشگاه ۵ روزه به جیب برگزارکنندگان سرازیر شود.





۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن