تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819055731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام: سوغات استان‌های زاگرس‌نشین در جشنواره اقوام زاگرس ایلام عرضه می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل میراث فرهنگی ایلام:
سوغات استان‌های زاگرس‌نشین در جشنواره اقوام زاگرس ایلام عرضه می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: سوغات استان‌های زاگرس‌نشین در جشواره اقوام زاگرس ایلام عرضه می‌شود.

خبرگزاری فارس: سوغات استان‌های زاگرس‌نشین در جشنواره اقوام زاگرس ایلام عرضه می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده صبح امروز در حاشیه بازدید از جشنواره اقوام زاگرس در ایلام اظهار داشت: همکاری دستگاه‌های انتظامی و امدادی در تامین امنیت نخستین جشنواره اقوام
زاگرس نشین ایلام قابل تحسین است. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام با اشاره به این که دستگاه‌های انتظامی و امدادی استان در تامین امنیت برگزاری نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس‌نشین همکاری می‌کنند، افزود: در این زمینه مکاتبات لازم با نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، آتش نشانی و شهرداری انجام شده است.
وی با تاکید بر این که ضمن اینکه نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام نیز در محل مستقر خواهند شد، تصریح کرد: با توجه به حضور 110 مهمان از هشت استان کشور، غرفه‌های متعدد نمایشگاهی و بازدید هزاران نفر از این جشنواره، انجام اقدامات پیشگیرانه و امدادی ضروری است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام با بیان این که فعالیت‌های اطلاع رسانی و تبلیغاتی در زمینه برگزاری نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین این استان انجام شده است، گفت: به منظور اطلاع‌رسانی و دعوت از عموم علاقمندان برای شرکت در جشنواره کوچ عشایر، فعالیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی انجام شد.
شنبه‌زاده نصب بنر و پوستر جشنواره در سراسر استان، ادارات و مراکز دانشگاهی، ارسال پوستر جشنواره به تمامی ادارات میراث فرهنگی و ارشاد اسلامی سراسر کشور، ارتباط مستقیم تلفنی با بخش‌های خبری و اعلام برگزاری جشنواره در این بخش‌ها در شبکه استانی ایلام توسط مدیرکل و اعلام برگزاری جشنواره در برنامه‌های شبانه مرکز ایلام را از جمله این فعالیت‌ها برشمرد.
این مسئول با تاکید بر این که با صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در زمینه ضبط و پخش برنامه‌های مختلف جشنواره در برنامه‌های خبری و ویژه مذاکراتی انجام شده است، خاطر نشان کرد: همچنین اطلاعات مربوط به جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگاران خبرگزاری‌های فعال استان، مطبوعات و سایت‌های خبری اطلاع رسانی شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: موسیقی آیینی پنج استان کشور در نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین اجرا می‌شود.
شنبه‌زاده افزود: در زمان برگزاری این جشنواره، موسیقی آیینی استان‌های ایلام، کردستان، لرستان،
چهارمحال و بختیاری و خوزستان اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین با حضور 9 استان کشور از ششم تا نهم خردادماه در پارک جنگلی چغاسبز شهر ایلام در حال برگزاری است. این مسئول با اظهار به این که این استان‌ها شامل ایلام، خوزستان، لرستان، زنجان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی است، یادآور شد: در این جشنواره همچنین نمایشگاهی از صنایع دستی، سوغات و جاذبه‌های گردشگری استان‌های شرکت کننده برپا شده است.
انتهای پیام/2246/ق30

94/03/07 - 12:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن