تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819861101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري تهران رکن اساسي بزرگداشت امام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۳ب.ظ)
تقدير دبير ستاد مرکزي بزرگداشت امام (ره) از شهرداري تهران؛ شهرداري تهران رکن اساسي بزرگداشت امام است موج - دبير ستاد مرکزي بزرگداشت حضرت امام خميني (ره) با تقدير از فعاليت هاي شهرداري تهران در برگزاري مراسم بزرگداشت امام راحل، اقدامات شهرداري را فراتر از انتظار دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، حجه الاسلام و المسلمين محمدعلي انصاري در جلسه هماهنگي کميته هاي برگزاري مراسم بزرگداشت حضرت امام خميني که ظهر امروز در جوار مرقد مطهر امام راحل برگزار شد، پس از استماع گزارش برنامه هاي شهرداري تهران براي بيست و ششمين مراسم بزرگداشت امام گفت: همانگونه که پيشتر هم گفته ام، انصافا شهرداري تهران در برگزاري اين مراسم به عنوان يک رکن اساسي همکاري و انجام وظيفه کرده است.
وي ادامه داد: اقدامات شهرداري فراتر از انتظار ما بوده؛ گرچه از شهرداري تهران انتظاري جز اين هم نمي رفت.
حجه الاسلام انصاري در ادامه با بيان اينکه حرم مطهر حضرت امام نيز پهنه اي از پهنه هاي شهر تهران است، افزود: شهرداري تهران با همه وجود و با علاقه اي که به امام و مردم دارد، کارهاي خوب و شايسته اي انجام مي دهد که انشاءالله خداوند بر توفيقات آنان بيفزايد.
دبير ستاد مرکزي بزرگداشت امام خميني همچنين در اين جلسه که به منظور انجام هماهنگي هاي لازم براي برگزاري بيست و ششمين مراسم بزرگداشت امام با حضور کليه اعضاي ستاد مرکزي اعم از سازمان ها، نهادها و مسئولان کشوري و لشکري برگزار شد، بر ضرورت تسريع در اجراي تبليغات محيطي شهرداري در سطح تهران به مناسبت نيمه شعبان و بزرگداشت امام خميني و استفاده از واژه "بزرگداشت" به جاي "ارتحال" تاکيد کرد.
منصور باقرصاد، رييس ستاد بزرگداشت امام خميني در شهرداري تهران در اين جلسه به تفصيل به ارايه برنامه هاي شهرداري براي برگزاري هرچه باشکوه تر مراسم بزرگداشت امام خميني پرداخت.
همچنين ساير مسئولان و کميته ها نيز به ارايه برنامه هاي خود براي مراسم بزرگداشت امام پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن