تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821035143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک برنده ویک بازنده در دعوای اسپورت آکورد با ioc


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
یک برنده ویک بازنده در دعوای اسپورت آکورد با ioc
دعوای سازمان اسپورت آکورد با بزرگان کمیته بین‌المللی المپیک (ico) بعد از لغو عضویت چندین فدراسیون جهانی به مرحله تازه‌ای رسیده است.

یک برنده ویک بازنده در دعوای اسپورت آکورد با ioc
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از usatoday اگر بحث میان رییس سازمان اسپورت آکورد و کمتیه بین المللی المپیک مسابقه بوکس بود داوران تا به حال مسابقه را متوقف کرده بودند.


ماریوس وایزر رییس اسپورت آکورد نبرد اشتباهی را با انتقاد عمومی از رییس ioc انتخاب کرد.


بعد از این جریان به زحمت روزی پیدا می‌شود که چند فدراسیون یا مسئول المپیکی عضویت خود از اسپورت آکورد را لغو نکنند وایزر در اجلاس ماه قبل اسپورت آکورد به میزبانی سورچی روسیه از تومان باخ رییس ioc به صراحت انتقاد کرده بود.


بعد از این جریان بیش از 10 فدراسیون جهانی تا به حال عضویت خود در اسپرت آکورد میزبانی مسابقات جهانی کامپت 2017 انصراف داد.


باخ در پشت صحنه جنبش را راه انداخته است که آینده وایزر و سازمان اسپورت آکورد را در هاله‌ای از ابهان قرار داده است.


جالب اینجاست که وایزر از موضع خود کوتاه نمی‌آید او که گفته بود سیستم ioc تاریخ گذشته قدیمی اشتباه غیرمنصفانه و غیر شفاف6 است و برنامه اصلاحی ioc هیچ استفاده‌ای برای فدراسیون‌های ورزشی ندارد از آن زمان تا کنون حرف خود را عوض نکرده است.


وایزر نظرات کلی خود را تکرار کرده و هفته قبل برنامه اصلاحی 20 بندی خود را برای باخ ارسال کرد. علاوه بقر این درخواست اعلام مبلغ جایزه المپیک و 50 درصد سهم فدراسیونها در کانال المپیکی را هم ارایه کرد.


آیا وایزر حمایتی هم به همراه دارد؟/تقریبا هیچ حمایتی از وایزر نمی‌شود


بدمینتون و بسکتبال از رشته‌های المپیکی بودند که اخیرا عضویت اسپورت آکورد خود را لغو کردند انجمن فدراسیونهای ورزشی تابستان نیز ارتباط خود با اسپورت آکورد را قطع کرد و شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا به حمایت از باخ و انتقاد از واریز پرداخت.


وایزر هفته قبل در نامه‌ای به باخ درخواست برگزاری جلسه‌ای برای روشن شدن موضوع ارایه کرد اما باخ این درخواست را رد کرد و گفت را موضوع را در جلسه هیئت اجرایی ioc به میزبانی لوزان سوییس مطرح می‌کند فدراسیون‌های بیشتری هم آماده لغو عضویت خود در اسپورت آکورد هستند.


با این شرایط در این دعوا تنها یک برنده و یک بازنده می‌توان متصور شد وایزر که با دیگر به ریاست اسپورت آکورد انتخاب شده است به عنوان بازنده و باخ با حمایت جهانی به عنوان برنده این دعوا شناخته می‌شوند.


انتهای پیام/






۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن