تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812983956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۱۰۰ مشاور املاک در استان قزوین فعالیت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عبدی:
۱۱۰۰ مشاور املاک در استان قزوین فعالیت می کند

قزوین


شناسهٔ خبر: 2762279 - چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
استانها > قزوین

قزوین- رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۱۰۰ مشاور املاک در استان قزوین فعالیت می کند که آموزش و ارتقاء سطح مهارتی آنها را در دستور کار قرار دارد. به گزارش خبرنگار مهر، یوسف عبدی ظهر چهارشنبه در همایش آموزشی و توجیهی مشاوران املاک استان قزوین که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهارداشت:  در سه سال گذشته با تشکیل گروههای همیاران مسکن از میان اعضاء وابلاغ بخشنانه ها در خصوص پیگیری مشکلات مشاوران اقدام لازم صورت گرفته است.وی افزود: مکانیزه شدن سیتمی قراردادها و پیگیری مطالبات اعضاء در اتحادیه با چدیت انجام شده و برای ارتقاء سطح مهارتی مشاوران دوره های آموزشی و پیش بینی شده است.
قزوین
عبدی بیان کرد: در خصوص قراردادهای پیش فروش باید فرم های جدید مورد توجه قرار گیرد و از استفاده از فرم های قدیمی خودداری شود تا مشکلی ایجاد نشود.رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان قزوین تصریح کرد: از سال ۹۱ مشاوران ملزم به نصب صندوق مکانیزه شده اند تا محاسبات مالیاتی بدقت صورت گیرد و درآمدها مشخص باشد.وی استفاده از دو شاهد عادل در تنظیم قراردادها و سه داور عادل در پیش فروشها را ضروری دانست وخواستار رعایت آن از سوی مشاوران شد.عبدی گفت: عدم استفاده از قراردادهای قدیمی، الزام به بهره گیری از کد رهگیری، اضافه نکردن مطلبی بدون حضور طرفین معامله، جلب رضایت مشتری در کار ضروری است تا اعتماد عمومی تقویت شود.
قزوین
در ادامه اسدالله محمدخانی بازرس اتحادیه و حسین آقاسی نائب رئیس اتحایده نیز در خصوص فعالیتهای انجام شده، عضویت اکثر مشاوران در بسیج اصناف، رسیدگی به شکایات مردمی گزارشی ارائه کردند.در این همایش حسام عقبایی نماینده اتاق اصناف ایران در کمیسیون تخصصی مشاوران املاک کشور، کبیری معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، علی فرخزاد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمانی و سید قریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان هم حضور داشتند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن