تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802910978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به دنبال جريمه کردن نيستيم، هدف بازدارندگي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴ب.ظ)
به دنبال جريمه کردن نيستيم، هدف بازدارندگي است موج - فرمانده نيروي انتظامي، هدف از افزايش جريمه‌ها را بازدارندگي و تأثيرگذاري آن بر کاهش تلفات و سوانح عنوان کرد و ما به هيچ وجه در پي جريمه کردن نيستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين اشتري، فرمانده نيروي انتظامي، در حاشيه مراسم توديع و معارفه رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از همکاري بسيار خوب رسانه‌ها در انعکاس اخبار ناجا، اظهار کرد: امروز مراسم توديع و معارفه رئيس پليس راهنمايي و رانندگي و همچنين رئيس پليس پيشگيري و فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي را داشته‌ايم که اميدواريم با اين تغييرات جديد خدمت‌رساني به مردم شتاب گيرد و ارتقاي امنيت را شاهد باشيم.
فرمانده نيروي انتظامي کشور، کاهش تلفات جاده‌اي، ارتقاي فرهنگ ترافيک و استفاده از سامانه‌هاي ترافيکي را از جمله مواردي دانست که به رياست جديد پليس راهنمايي و رانندگي ابلاغ شده است.
اين مقام ارشد انتظامي در مورد فراخواني که در شبکه‌هاي اجتماعي درج شده و از مردم براي شرکت در تجمعات به دليل افزايش قيمت بنزين دعوت کرده بودند، گفت: تا اين ساعت مورد خاصي در اين زمينه نداشته‌ايم و مردم فهيم ما هوشيارتر از اين هستند که با يک فراخوان تحرکي داشته باشند، البته مسوولان درصدد هستند تا براي رفع دغدغه مردم گام بردارند.
وي درباره قانون جديد راهور گفت: قانون جديد راهنمايي و رانندگي بايد مرحله دوم تجديدنظر بر روي آن انجام شود که مجلس شوراي اسلامي هر زمان اين تجديدنظر را انجام داد تغييرات احتمالي در قوانين اجرايي خواهد شد.
سردار اشتري با بيان اينکه هدف پليس، ارتقاي فرهنگ راهنمايي و رانندگي است تا آسايش مردم را در پي داشته باشد، گفت: کاهش تلفات و خسارات رانندگي از ديگر اهداف پليس به شمار مي‌آيد، اگر قانوني در راستاي افزايش جريمه‌ها ابلاغ شود در راستاي اين اهداف است زيرا پليس به دنبال جريمه کردن نيست.
اين مقام ارشد انتظامي، هدف از افزايش جريمه‌ها را بازدارندگي و تأثيرگذاري آن بر کاهش تلفات و سوانح عنوان کرد و ما به هيچ وجه در پي جريمه کردن نيستيم.
وي با اشاره به برگزاري مراسم توديع و معارفه پليس راهور، پليس پيشگيري و فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي گفت: هدف ما شتاب در خدمات‌رساني، احساس امنيت و آرامش مردم در کشور است، درصدد هستيم تا امسال سالي سرشار از آرامش و آسايش بيشتري براي مردم محقق کنيم؛ به ويژه در حوزه راهور که هدف اصلي ما کاهش تلفات جاده‌اي، ارتقاي فرهنگ ترافيکي و استفاده از سامانه‌هاي کنترلي و مراقبتي در راهنمايي و رانندگي است که نتيجه اين اقدامات در آرامش مردم، رانندگان و خانواده‌ها ديده مي‌شود.
فرمانده ناجا درباره پليس افتخاري گفت: اين پليس در سطح ناجا شکل‌ گرفته و مراحل مقدماتي خود را سپري کرده و تا پايان سال نهادينه شده و شکل رسمي و قانوني مي‌گيرد.
وي درباره ايجاد قرارگاه سايري براي انتخابات، افزود: هر وظيفه‌اي که قانون بر عهده ما دارد آن را انجام مي‌دهيم.
سردار اشتري درباره ورود خودروهاي لوکس و گران‌قيمت، گفت: در صورتي که قانون مشخص کند حرکت آن‌ها بلامانع است طبق وظيفه مثل حوزه‌هاي ديگر با آن‌ها برخورد مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن