تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادغام سازمان ملي جوانان با تربيت بدني اقدامي غيراصولي بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۴۷ب.ظ)
ادغام سازمان ملي جوانان با تربيت بدني اقدامي غيراصولي بود موج - رشت - مديرکل ورزش و جوانان استان گيلان گفت: ادغام سازمان ملي جوانان با سازمان تربيت بدني و تشکيل وزارت ورزش و جوانان را اقدامي غيراصولي و بدون کار کارشناسي بود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، مسعود رهنما امروز چهارشنبه در نشست خبري به مناسبت هفته جوان افزود: هم اکنون 27 دستگاه متولي کارها و نيازهاي جوانان هستند که يکي از اين دستگاه ها، اداره ورزش و جوانان است و در اين بين ما نقش دبير را انجام مي دهيم.
وي اظهار کرد جوان، نيرو نشاط و تلاش است و اين برهه از زمان در عمر انسان، مرحله اي است که فضايل اخلاقي و پلشتي ها در آن نهادينه مي شود.
مديرکل ورزش و جوانان گيلان ادامه داد: به همين دليل اين مرحله از زندگي، بسيار حساس و مهم است چون هرچه که در دوران کودکي و نوجواني آموخته ايم در سن جواني نهادينه مي شود تا بتوانيم در دوران ميانسالي و پيري از آن استفاده کنيم .
رهنما ادغام سازمان ملي جوانان با سازمان تربيت بدني و تشکيل وزارت ورزش و جوانان را اقدامي غيراصولي خواند و گفت: بدون کار کارشناسي، دو سازمان را حذف و يک وزارتخانه ايجاد شد که اين مسئله به قشر بزرگ جوان لطمه زده و خواهد زد.
وي ادامه داد: ورزش يکي از ملزومات و نيازهاي بي شمار و مهم جوانان است چون گستره جوان بسيار تخصصي است و اميدواريم که دوباره موضوعات مربوط به جوانان از وزارت ورزش جدا شود و گام هاي مهمي نيز در اين امر برداشته شده است.
معاون جوانان و امور فرهنگي اداره کل ورزش و جوانان گيلان نيز در اين جلسه گفت: قرار است موضوعات مربوط به جوانان از وزارت ورزش جدا شود و تمامي مسايل و موارد مربوط به اين امر با دقت مورد بررسي قرار گرفته تا لايحه اين جداسازي به مجلس فرستاده شود.
هاشم اسماعيلي افزود: اما تا قبل از جداسازي ، ما موظف هستيم مسايل مربوط به جوانان را انجام دهيم که در اين امر همه دستگاه ها بايد تلاش وافري داشته باشند.
وي اظهار کرد: شعار سال جاري ما، جوان ياوري و جوان باوري است و بايد از مرحله جوان هراسي عبور کنيم و مطالبات و صحبت هاي جوانان را بشنويم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن