تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضاييان: از راه‌آهن دلخورم و 3 ميليارد هم بدهند ديگر آنجا بازي نمي‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۱۳ب.ظ)
با حضور جوانان در تيم‌ملي، باتجربه‌ها حاشيه امنيت ندارند رضاييان: از راه‌آهن دلخورم و 3 ميليارد هم بدهند ديگر آنجا بازي نمي‌كنم موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، يكي از بازيكنان موثر راه‌آهن بدون شك براي بقا در ليگ برتر رامين رضاييان، مدافع ملي‌پوش آنها بود كه حسابي از مسوولان اين تيم به واسطه ناديده گرفتن تلاش هاي بازيکنان ناراحت است. به همين خاطر او كه در حال حاضر در اردوي تيم‌ملي به سر مي‌برد و كارش را با حضور جوانان دعوت شده سخت‌تر مي‌بيند مي‌خواهد فوتبالش را در جايي ادامه دهد كه به او در مسير موفقيت كمك كند.
از حال و هواي مرحله اول اردوي تيم‌ملي شروع كنيم. چطور بود؟
اردوي خيلي خوبي بود و به نظرم يك استارت مناسب براي بازيكنان دعوت شده در اين مرحله از اردو را شاهد بوديم. بازيكنان خيلي انگيزه داشتند و تمرينات خيلي خوبي را پشت سر گذاشتيم و با روحيه‌اي مضاعف به مرحله دوم اردو مي‌رويم.
حضور اين همه بازيكن جوان را در اين مرحله چطور ارزيابي مي‌كني؟
خيلي خوب بود و خوشحالم كه اين همه جوان مستعد به اردو دعوت شدند. به نظرم اين كار كادرفني باعث شد تا يك رقابت بسيار خوب بين جوانان و باتجربه‌ها به‌وجود بيايد و اين مساله قطعا كمك زيادي به تيم‌ملي خواهد كرد.
اما به نظر مي‌رسد خيال بازيكنان باتجربه بابت حضور در ليست نهايي كي‌روش راحت‌تر از جوان‌ترها باشد؟‌
من اصلا اين مساله را قبول ندارم. رفتار و عملكرد كي‌روش نشان داده كه هيچ‌كس حتي بازيكنان به نام در تيم‌ملي از حاشيه امنيت برخوردار نيستند و هركسي كه بهتر كار كند چه باتجربه باشد و چه بازيكن جوان در تيم‌ملي جاي خواهد داشت. پس خيال‌تان راحت كه ما بايد دو برابر كار كنيم تا بتوانيم در ليست باقي بمانيم.
حتما مي‌داني كه اكثر رسانه‌اي‌ها تو را يكي از مدافعان موفق ليگ مي‌دانند؟ چه شد كه رامين رضاييان توانست در راه‌آهن با آن همه مشكلات خودش را اينچنين نشان دهد؟
من هميشه سعي و تلاش كردم كه خودم را به بهترين شكل نشان بدهم و حضور در تيم‌ملي هم اين باعث شد تا اين سعي من دو برابر شود. به هرحال در مورد اين مساله نظر لطف رسانه‌هاست كه عملكرد من را ديده‌اند و از همه آنها تشكر مي‌كنم. به همين خاطر حضور در تيم‌ملي و اين توقعي كه از من نزد رسانه‌ها و مردم به وجود آمده وظيفه من را سنگين‌تر مي‌كند و بايد تلاش دوچنداني داشته باشم.
از اوضاع راه‌آهن چه خبر؟‌
اصلا نمي‌خواهم در مورد اين تيم صحبت كنم چون خيلي دلخور هستم.
چطور؟‌
اين همه بچه‌هاي راه‌آهن بدون هيچ چشمداشتي به پول زحمت كشيدند اما دريغ از يك نگاه و توجه از سوي مسوولان باشگاه بابت تشكر براي اينكه يك پاداش حداقل به بچه‌ها بدهند. جوري رفتار كردند كه انگار هيچ اتفاقي نيفتاده است.
اما شما كه گفته بوديد فقط به خاطر راه‌آهن و حفظ اين تيم ريشه‌دار بازي مي‌كنيد و مسايل مالي براي شما مهم نيست...
اينكه ما گفتيم بدون پول بازي مي‌كنيم به خاطر حفظ تيم بود اما نگفتيم كه به زحمت بچه‌ها توجهي نشود و هيچي ندهند. مسوولان تيم حتي به خودشان زحمت ندادند بگويند حالا كه بچه‌ها هيچ پولي نگرفتند و برخي از آنها قراردادشان پايين است به اين واسطه حداقل يك تشكر كنيم.
اما قرار است راه‌آهن در مزايده تكليفش مشخص شود؟
اميدوارم اين اتفاق بيفتد تا بچه‌ها بتوانند حداقل به حق و حقوق‌شان برسند.
يعني حتي نگران تيمي نيستي كه شايد به خاطر موتومبا و شكايت پيكاني‌ها ابقايش در ليگ برتر وتو شده و سقوط كند؟
در مورد اين موضوع بايد بگويم پيكاني‌ها به جاي تمركز روي بازيكن راه‌آهن و اينكه مي‌گويند او قاچاقي بازي كرده كاري مي‌كردند كه كارشان به اما و اگر كشيده نشود و با قدرت در ليگ مي‌ماندند. اين بازيكن اگر هم مشكل داشته مجوز بازي را از فدراسيون گرفته و كارت بازي او صادر شده است و ماندن راه‌آهن در ليگ درست است و ربطي به صحبت‌هايي كه آنها مي‌كنند، ندارد.
گفته بودي كه در راه‌آهن نخواهي ماند اگر شرايط درست شود و فرهاد كاظمي هم بماند نظرت عوض نخواهد شد؟‌
يك چيز بايد به شما بگويم و آن اين است كه فرهاد كاظمي مربي زحمتكشي است كه توانست با زحمات زيادش راه‌آهن را در ليگ نگه دارد و من خيلي خوشحالم كه در اولين تجربه كاري با اين مربي بزرگ چيزهاي زيادي از ايشان ياد گرفتم. با اين حال اگر راه‌آهن همه شرايطش درست شود و 3 ميليارد هم به من بدهند ديگر دوست ندارم در اين تيم بازي كنم. من دوست دارم بدون توجه به مسايل مالي در تيمي بازي كنم كه به پيشرفت فوتبالم كمك كند و حتي چند پيشنهاد تيم‌هاي چيني را به همين خاطر رد كردم.
پس اين يعني به شدت به دنبال بازي در خارج از ليگ برتر هستي؟
صحبت در اين خصوص زود است. پيشنهاد داخلي و خارجي دارم اما دوست دارم انتخابي بكنم كه در نهايت به موفقيتم در فوتبال كمك كند.
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن