تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمل پایلوت زیست‌فناوری دانش‌آموزی کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش آمل: آمل پایلوت زیست‌فناوری دانش‌آموزی کشور شد خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: این شهرستان پایلوت زیست‌فناوری دانش‌آموزی در کشور شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد ساعت 12:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا - استان مازندران، حمید محمدنسب در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان ‌با اعلام اینکه این اقدام برای نخستین بار در سطح مدارس کشور روی می‌دهد، افزود: با نظر مساعد رئیس انستیتوپاستور ایران و معاونت علمی رئیس جمهوری این مهم با همکاری مرکز انستیتوپاستور ایران پژوهشکده شمال کشور به صورت رسمی اعلام شد تا زمینه همکاری آموزش و پرورش با مراکز پژوهشی و زیست‌فناوری مستحکم شود.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اعلام اینکه در برگزاری امتحانات پایان ترم مدارس مقاطع مختلف با دقت و نظارت بر کیفیت موجود تاکید داریم، بیان کرد: در برگزاری برنامه اوقات فراغت دانش‌آموزی همزمان با تعطیلی مدارس هر مدرسه دولتی و غیردولتی یک پایگاه محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به این که در زمینه برپایی طرح هجرت 3 قبل اعلام استانی و ابلاغ دستورالعمل وارد میدان شدیم، گفت: با همکاری سپاه پاسداران ناحیه آمل تعداد 76 مدرسه برای این طرح شناسایی شده است.

محمدنسب با تاکید بر اینکه در طرح هجرت 3 اولویت با آموزشگاه‌های روستایی است، متذکر شد: در این طرح بهسازی، نوسازی، بانشاط‌سازی و برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت از مهم‌ترین برنامه‌ها‌ست.

وی گفت: بلافاصله با پایان امتحانات مدارس، طرح بانشاط‌سازی در آموزشگاه‌ها کار خود را آغاز می‌کند.

محمدنسب ابراز کرد: ستاد اسکان مسافران فرهنگی تابستانه هم نشست هم‌اندیشی خود را در این شهرستان آغاز کرده و با ورود به تابستان میزبان مهمانان فرهنگی هستیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن