تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804868151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هازارد از تنها آرزوی خود گفت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
هازارد از تنها آرزوی خود گفت




ستاره بلژیکی چلسی تاکید کرد تنها رویای او با این تیم لندنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. او می‌گوید که دلیلی برای ترک لیگ جزیره نمی‌بیند و با خشونت در این لیگ مشکلی ندارد.





خبرگزاری ایسنا: ادن هازارد این فصل هم عملکرد درخشانی در این تیم داشت و توانست زمینه را برای قهرمانی آبی-پوشان لندنی در لیگ برتر انگلیس فراهم بکند. هازارد از چند تیم سرشناس اروپایی همچون رئال مادرید و بایرن مونیخ پیشنهاد داشت اما ترجیح داد قراردادش را تا سال 2020 با چلسی تمدید کند.

این بازیکن بلژیکی درباره این سوال که آیا به تغییر و ترک چلسی فکر نکرده است، این گونه پاسخ داد: چرا باید به دنبال تغییر باشم؟ وقتی همه چیز به خوبی پیش می‌رود دیگر دلیلی برای تغییر وجود ندارد. هر بازیکن دیگری نیز مانند من فکر می‌کند. وقتی در تیمی بازی می‌کنم که راحت هستم و می توانم جام به دست آورم و به آرزوهای خود برسم، پس احمقانه است که به تیم دیگری بروم.

بازی کردن در لیگ برتر انگلیس بسیار سخت است به ویژه برای بازیکنان با تکنیک و ریز نقش؛ چرا که پیوسته با تکل‌ها و برخوردهای خشن مدافعان مواجه می‌شوند. هازارد نیز چنین مشکلی را به خوبی تجربه کرده است. این بازیکن بلژیکی بیش از هر بازیکن دیگری مورد خشونت قرار می‌گیرد و این باعث شد تا مورینیو واکنش نشان دهد و هشدار بدهد که اگر وضعیت این گونه ادامه یابد، هازارد لیگ جزیره را ترک خواهد کرد.

هازارد در این باره گفت: چه بسا به چنین حمایتی نیاز داشته باشم اما این شاخصه فوتبال انگلیس است. در این جا مردم از درگیری و برخوردهای شدید لذت می‌برند. من به سبک بازی خود ادامه می‌دهم و می‌خواهم با بازی زیبایی که به نمایش می‌گذارم هواداران را به وجد بیاورم. من بازیکنی تکنیکی هستم و طبیعی است که با خشونت مواجه شوم. این موضوع را به خوبی درک می‌کنم و با آن مشکلی ندارم. من مثل بوکسورهای قوی هستم که مشت‌های سنگین را تحمل می‌کنند.

هازارد در تابستان 2012 با 45 میلیون یورو از لیل فرانسه به چلسی پیوست. زمانی که این ستاره بلژیکی به چلسی پیوست این تیم توانسته بود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. الان رویای هازارد این است که بتواند با چلسی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد تا این شایستگی را داشته باشد که با ستاره‌هایی همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه شود.

او گفت: لیگ قهرمانان اروپا تنها افتخاری است که در زندگی ورزشی خود کم دارم. معمولا بازیکنان بزرگ و سرشناس توانسته‌اند که قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کنند. چه بسا قهرمانی در این رقابت‌ها باعث شده تا آنها بزرگ و ستاره لقب بگیرند. بنابراین ضروری است که من هم قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کنم تا شایسته تقدیر و ستایش باشم. هر چند که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است اما من ایمان دارم که روزی می‌توانم قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آورم. چلسی این توانایی را دارد که به قهرمانی در این رقابت ها برسد. نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا به این رویای خود نیز برسم.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی تاکید کرده است که تیمش در فصل جابه‌جایی تابستانی سه، چهار بازیکن بزرگ جذب خواهد کرد تا در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا شانس قهرمانی داشته باشد. هازارد در این باره گفت: بسیار سخت است که در یک فصل در همه جام ها رقابت کرد. فصل آینده هدف نخست ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. از بازیکنان جدید استقبال خواهیم کرد. چلسی همواره به بازیکنان بزرگ نیاز داشته است. تیمی که می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت های لیگ برتر انگلیس به عنوان قهرمانی دست یابد باید بازیکنان بزرگ جذب کند.







تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن